Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Mirek Sedlák, Petra Mikulášková
Sleva 7% -
343,00 Kč
Vogel Ingo
Sleva 7% -
241,00 Kč
Martin Ježek
Sleva 25% -
112,00 Kč
Jan Barták
Sleva 7% -
325,00 Kč
Jim Collins
Sleva 10% -
383,00 Kč
Vladimír Procházka
Sleva 30% -
209,00 Kč
Paul McGee
Sleva 12% -
237,00 Kč
Carolyn Boyesová
Sleva 10% -
314,00 Kč
Megan Dalla-Camina
Sleva 10% -
269,00 Kč
Michael Heppell
Sleva 7% -
232,00 Kč
Graham Jones, Adrian Moorhouse, MBE,
Cena 399,00 Kč
Elke Nürnberger
Sleva 7% -
148,00 Kč
Ing. Bc. Radka Loja, Bc. Olga Lošťáková, DiS., M.A.
Sleva 7% -
277,00 Kč
Alexander Koršunov
Sleva 7% -
212,00 Kč
Alexander Koršunov
Sleva 7% -
212,00 Kč
Phillip Moffitt
Sleva 7% -
278,00 Kč
Matthew McKay, Ph.D., Patrick Fanning
Sleva 11% -
354,00 Kč
Marián Olej
Sleva 7% -
232,00 Kč