Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
James A. Cusumano
Cena 249,00 Kč
Marián Béreš
Sleva 7% -
278,00 Kč
Michaela Merten
Sleva 7% -
269,00 Kč
Marilyn Atkinson, Ph.D.; Rae T. Chois
Cena 355,00 Kč
Jack Canfield, Dr. Peter Chee
Sleva 11% -
311,00 Kč
John Whitmore
Sleva 11% -
311,00 Kč
Michaela Daňková
Sleva 30% -
104,00 Kč
Jiří Suchý, Pavel Náhlovský
Cena 159,00 Kč
Maren Fischer-Epe
Cena 287,00 Kč
Dr. Joe Rubino
Cena 158,00 Kč
Colette Baron-Reid
Sleva 15% -
84,00 Kč
Rhonda Byrne
Cena 299,00 Kč
Louise L. Hay (úvod), Florence Scovel Shinn
Cena 349,00 Kč
Emme, Daniel Paisner
Sleva 50% -
70,00 Kč
Brian Tracy, Ron Arden
Cena 299,00 Kč
Osho Rajneesh
Cena 289,00 Kč
Vickie L. Milazzo
Sleva 11% -
328,00 Kč
Austin Kleon
Sleva 7% -
259,00 Kč