Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Charles Francis Haanel
Cena 349,00 Kč
Joe Vitale
Sleva 70% -
90,00 Kč
Napoleon Hill, Michael J. Ritt, jr.
Cena 198,00 Kč
Anna Grušová a Russell Simmons
Sleva 7% -
241,00 Kč
Noah St. John
Sleva 12% -
237,00 Kč
Dan Kieran, Tom Hodgkinson
Sleva 7% -
231,00 Kč
Oscar Wielbach
Sleva 7% -
231,00 Kč
Emilie Wapnick
Sleva 11% -
284,00 Kč
Brigitte Hamann
Sleva 7% -
287,00 Kč
Mikael Krogerus, Roman Tschäppeler
Sleva 7% -
278,00 Kč
Barnet Bain
Sleva 10% -
233,00 Kč
Jan van Helsing, Dr. Dinero
Sleva 11% -
401,00 Kč
Ivomir
Sleva 7% -
287,00 Kč
Henry Kimsey-House, Karen Kimsey-House, Phillip Sandahl, Laura Whitworth
Sleva 11% -
346,00 Kč
Vishen Lakhiani
Sleva 11% -
311,00 Kč
Gregg Braden
Sleva 11% -
310,00 Kč