Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Neuvedeno
Sleva 7% -
180,00 Kč
Mike Schultz, John E. Doerr
Cena 349,00 Kč
Harry Beckwith
Sleva 7% -
205,00 Kč
Peter Ulčin
Sleva 10% -
224,00 Kč
Dave Lakhani
Sleva 12% -
281,00 Kč
Dirk W. Eilert
Sleva 10% -
268,00 Kč
Joe Navarro, Toni Sciarra Poynter
Sleva 10% -
251,00 Kč
Dr. Lord Jack Nasher-Awakemian, M.A., M.Sc.
Cena 269,00 Kč
John Caunt
Sleva 7% -
139,00 Kč
Madisyn Taylorová, Sunny Dawn Johnstonová, Heather Ash Amarová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Marshall McLuhan
Cena 449,00 Kč
David Gruber
Sleva 7% -
239,00 Kč
Dale Carnegie & Associates
Sleva 7% -
278,00 Kč
Dale Carnegie
Sleva 7% -
232,00 Kč
Serena Star-Leonard
Sleva 7% -
213,00 Kč
Marshall Goldsmith, Mark Reiter
Sleva 7% -
278,00 Kč