Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Jörg Löhr, Ulrich Pramann
Cena 160,00 Kč
Heather Summers, Anne Watson
Sleva 7% -
232,00 Kč
Jessica Hagyová
Sleva 10% -
269,00 Kč
Camilla Mortonová
Sleva 7% -
278,00 Kč
John Williams
Sleva 10% -
268,00 Kč
Roger Fischer, William Ury, Bruce Patton
Sleva 10% -
242,00 Kč
Willman Hans-Georg
Cena 159,00 Kč
Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
Sleva 7% -
242,00 Kč
Stephen R. Covey
Sleva 30% -
294,00 Kč
Katarína Zacharová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Dale Carnegie
Sleva 7% -
222,00 Kč
Dan Ariely
Sleva 30% -
188,00 Kč
Jonathan Rosenberg a Eric Schmidt
Sleva 12% -
306,00 Kč
Jeff Davidson
Cena 228,00 Kč
Phil Hellmuth
Sleva 25% -
217,00 Kč
Vojtěch Černý
Sleva 12% -
392,00 Kč
Jochen Mai
Sleva 11% -
334,00 Kč