Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Dale Carnegie
Sleva 10% -
242,00 Kč
Carnegie Dale and Associates
Cena 249,00 Kč
Radkin Honzák
Cena 248,00 Kč
Dr.Manuel Tusch, Dr. Volker Kitz
Cena 269,00 Kč
Josef Janda
Sleva 10% -
215,00 Kč
Doris Indig
Sleva 7% -
139,00 Kč
Daniel R. Castro
Sleva 7% -
203,00 Kč
Clayton M. Christensen, James Allworth, Karen Dillon
Cena 399,00 Kč
Richard Nelson Bolles
Cena 249,00 Kč
Andrew Newberg, Mark Robert Waldman
Sleva 7% -
277,00 Kč
Michael Lewis
Sleva 7% -
277,00 Kč
v prodeji od 31.12.2019
Amelie Funcke, Axel Rachow
Sleva 10% -
269,00 Kč
Helene Loise, Kim Osborne Sullivan, Ph.D.
Sleva 7% -
277,00 Kč
Collin Stutz, John Cork
Cena 999,00 Kč
Kim Kiyosaki
Sleva 7% -
277,00 Kč
Chérie Carter-Scottová
Cena 299,00 Kč
Austin Kleon
Sleva 10% -
269,00 Kč