Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Reid Greg S., Lechter Sharon L.,
Sleva 7% -
242,00 Kč
Carole Matthewsová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Lane Randall
Sleva 10% -
268,00 Kč
Steve Harvey
Sleva 7% -
250,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 10% -
314,00 Kč
Blanka Matragi
Cena 399,00 Kč
Grant Cardone
Sleva 10% -
359,00 Kč
Marie Madeira, Michal Mimra, Jan Burian ml.
Cena 290,00 Kč
Tom Rath
Sleva 10% -
287,00 Kč
Wallace D. Wattles
Sleva 7% -
149,00 Kč
Wallace D. Wattles
Cena 198,00 Kč
Harish Johari
Cena 449,00 Kč
Dylan Jones
Sleva 7% -
325,00 Kč
Jozef Banáš
Sleva 11% -
400,00 Kč
Zdenka Blechová
Sleva 7% -
307,00 Kč
Katy Yaksha
Sleva 10% -
179,00 Kč
Jen Sincero
Sleva 7% -
278,00 Kč
Dr. Wayne Walter Dyer, Ph.D.
Sleva 7% -
230,00 Kč