Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Colette Baron-Reid
Cena 444,00 Kč
Zdeňka Jordánová
Cena 259,00 Kč
Kurt Tepperwein
Sleva 10% -
322,00 Kč
John R. Noe
Cena 160,00 Kč
Robin S. Sharma
Sleva 7% -
213,00 Kč
John Brit, Ken Blanchard
Cena 299,00 Kč
Arjuna Ardagh
Sleva 7% -
120,00 Kč
Ladislav Verecký
Sleva 7% -
250,00 Kč
Linda Kaplan-Thaler, Robin Koval
Sleva 10% -
206,00 Kč
Sonia M. Miller
Sleva 10% -
304,00 Kč
Frank J. Kinslow
Sleva 10% -
251,00 Kč
Dr. Paulette Kouffman Sherman
Sleva 7% -
92,00 Kč
Harold S. Kushner
Sleva 10% -
224,00 Kč
Edward Lucas
Sleva 10% -
341,00 Kč
Napoleon Hill
Cena 349,00 Kč
Marden Orison Sweet
Sleva 7% -
242,00 Kč
Jack Canfield
Sleva 7% -
156,00 Kč
Irina Semina
Cena 149,00 Kč