Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Michael Neenan, Stephen Palmer a kol.
Cena 349,00 Kč
Kevin Cahill
Cena 899,00 Kč
Rachel Botsmanová
Sleva 11% -
311,00 Kč
RNDr. Jiří Plamínek, CSc.
Sleva 7% -
232,00 Kč
Patricia McLaganová, Peter Krembs
Cena 210,00 Kč
Irena Wernerová
Sleva 7% -
223,00 Kč
Milan Klapetek
Cena 329,00 Kč
Vladimíra Khelerová
Sleva 7% -
176,00 Kč
Sergio Zyman
Sleva 7% -
381,00 Kč
Petr Ludwig
Sleva 10% -
314,00 Kč
Sergio Zyman, Armin Brott
Sleva 50% -
195,00 Kč
Lothar J. Seiwert, Werner Tiki Küstenmacher
Sleva 10% -
296,00 Kč
Robert T. Kiyosaki
Sleva 7% -
249,00 Kč
Judith E. Glaser
Sleva 11% -
382,00 Kč
Zdeněk Horský
Sleva 12% -
404,00 Kč
Seth Godin
Sleva 7% -
185,00 Kč
Stuart Wilde
Cena 249,00 Kč
SUN LIGHT
Sleva 7% -
166,00 Kč