Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Tim Fearon, Emma Sargentová
Sleva 7% -
232,00 Kč
Paul McGee
Sleva 10% -
224,00 Kč
David J. Pollay
Cena 249,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 10% -
450,00 Kč
Darina Schránilová
Sleva 7% -
205,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 7% -
194,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 11% -
302,00 Kč
Richard Webster
Sleva 10% -
251,00 Kč
Lothar Seiwert
Cena 159,00 Kč
Brian Tracy, Prof. Dr. Lothar J. Seiwert
Sleva 7% -
184,00 Kč
Radana Makariusová
Sleva 10% -
311,00 Kč
Radana Makariusová
Sleva 10% -
311,00 Kč
Dale Carnegie
Sleva 7% -
278,00 Kč
Dale Carnegie
Sleva 10% -
224,00 Kč
v prodeji od 30.10.2021
John Adair
Sleva 10% -
233,00 Kč