Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Fosarová G., Bludorf F.
Sleva 7% -
250,00 Kč
DAVID HAVLÍČEK, Michal Stupavský
Sleva 7% -
278,00 Kč
Petr Syrový
Sleva 7% -
148,00 Kč
Michael Maloney
Cena 260,00 Kč
Damrong Pinkoon
Sleva 7% -
185,00 Kč
Deep Trivedi
Sleva 11% -
311,00 Kč
Dr. Wayne Walter Dyer, PhD.
Sleva 7% -
230,00 Kč
Ing. Zdeňka Jordánová
Sleva 7% -
158,00 Kč
Tomáš Keltner
Sleva 7% -
202,00 Kč
Petr Zikmund
Sleva 10% -
314,00 Kč
J.Paul Getty
Cena 258,00 Kč
Candace Simpson-Giles
Sleva 7% -
184,00 Kč
John Bridges
Cena 198,00 Kč
Pascale de omas
Sleva 10% -
152,00 Kč
Lee Crutchley
Sleva 7% -
232,00 Kč
Alexander Kjerulf
Cena 220,00 Kč
Louise L. Hay
Sleva 7% -
321,00 Kč