Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Parmy Olsonová
Cena 449,00 Kč
Thich Nhat Hanh
Cena 249,00 Kč
Marti Olsen Laneyová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Robin S. Sharma
Cena 369,00 Kč
Richard Branson
Cena 168,00 Kč
Rob Parson
Sleva 7% -
153,00 Kč
Kolektiv autorů
Cena 299,00 Kč
Michael C. Thomsett
Cena 339,00 Kč
Johnson Spencer, Blanchard Kennet
Sleva 7% -
185,00 Kč
Johnson Spencer, Blanchard Kennet
Sleva 10% -
224,00 Kč
Spencer Johnson
Cena 168,00 Kč
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Sleva 10% -
198,00 Kč
Spencer Johnson, M.D.
Sleva 7% -
213,00 Kč
Sabine Dembowski, Fiona Eldridge, Ian Hunter
Sleva 7% -
139,00 Kč
Josef Bernard Prokop
Sleva 25% -
224,00 Kč
Martin Pospíšil, Matyáš Namai, Jonáš Ledecký, Zdeněk Ležák
Sleva 7% -
371,00 Kč
Marsha Petrie Sue
Sleva 7% -
278,00 Kč
Kut Chumi
Sleva 7% -
175,00 Kč