Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Peter Lauster
Cena 249,00 Kč
Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.
Cena 198,00 Kč
Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.
Cena 279,00 Kč
Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská
Cena 260,00 Kč
Ing. Tomáš Tyl
Cena 399,00 Kč
Steve Chandler, Scott Richardson
Cena 298,00 Kč
Steve Chandler
Cena 238,00 Kč