Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


<< 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
...
>>

Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty. Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity. Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.

Řadit výpis . Počet řádků na stránce Zboží skladem

5 kroků k úspěšnému projektu

Jan Doležal a kolektiv
Sleva 10% - 260,00
5 rolí manažera

Ing. Oldřich Šuleř
Sleva 7% - 323,00
50 nápadů, jak změnit život

Robert Anthony
Cena 199,00
6 minutový kouč - najdi skutečnou sebedůvěru!

Pierre Franckh
Sleva 7% - 241,00
6 minutový kouč – daruj si sebelásku

Pierre Franckh
Sleva 7% - 213,00
6 minutový kouč najdi znovu sám sebe

Pierre Franckh
Cena 299,00
61 dobrých rad Jak zvládnout maloobchod

Miloš Toman
Sleva 7% - 185,00
7 klíčů ke štěstí recept na psvícený život

Deepak Chopra
Sleva 7% - 185,00
7 měkkých dovedností, které vás posunou kupředu

Emma-Sue Prince
Sleva 10% - 269,00
7 návyků skutečně efektivních lidí

Stephen R. Covey
Cena 963,00
7 principů masového marketingu

Mark Earls
Sleva 7% - 371,00
<< 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
...
>>