Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Stephen R. Covey
Cena 348,00 Kč
Dexter Yager , John Mason
Cena 190,00 Kč
Michael Lewis
Cena 549,00 Kč
Des Dearlowe
Cena 379,00 Kč
Steve Broback, DL Byron
Cena 249,00 Kč
Kim Kiyosaki
Cena 260,00 Kč
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Cena 198,00 Kč
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Cena 380,00 Kč
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Cena 188,00 Kč