Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Tomáš Novák, Yveta Kudláčková
Cena 185,00 Kč
Guy Gilbert
Sleva 7% -
148,00 Kč
Stephen Joseph
Cena 349,00 Kč
Bartoš Aleš, Šulc Petr
Sleva 7% -
325,00 Kč
Bill Quain
Sleva 7% -
186,00 Kč
Prof. RNDr. Anna Strunecká, DrSc.
Cena 299,00 Kč
Soňa Sinclairová
Cena 289,00 Kč
Evžen Erdély
Cena 229,00 Kč
Zdeněk Pokluda
Sleva 7% -
139,00 Kč
Zdeněk Pokluda
Cena 99,00 Kč
Zdeněk Pokluda
Cena 750,00 Kč
Zdeněk Pokluda
Cena 69,00 Kč
Jitka Nesnídalová
Sleva 7% -
139,00 Kč
Don Miguel Ruiz, ml.
Sleva 10% -
224,00 Kč
Ing. Michal Stupavský
Sleva 7% -
278,00 Kč
Jornet Kilian
Sleva 7% -
250,00 Kč
Yves Bossart
Sleva 7% -
232,00 Kč
Jillian Michealisová
Cena 349,00 Kč