Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


První velký film o prodeji (2 DVD)

První velký film o prodeji (2 DVD)
Neuvedeno
Rok vydání:2011
Vydavatelství:Media Empire
Stran:115
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Audio CD, DVD, CD-ROM
Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Kód:S04088
Podobné knihy:Osobní rozvoj (2 audio CD)
Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci (3 audio CD)
Jak zdvojnásobit příjem (2 audio CD)
Jak úspěšně vyjednávat (2 audio CD)


Sleva 5% - z ceny 1 990,00 Kč s DPH
Nová cena 1 891,00 Kč s 21% DPH


kusů

2x DVD, 51 + 64 minut
Je skvělé po čase telefonicky ověřit, zda vše proběhlo tak, jak bylo slíbeno, a klient je spokojen.
Pomozte mu také s dokončením všech formalit.
že se zákazník ozve sám.
Nemůžete zůstat sedět se založenýma rukama a čekat,
zda zákazník koupí nabízený produkt.
Na konci každého prodeje musíte být připraveni klást otázku,
Účinnost uzavřených obchodů se dramaticky zvýší.
a dovedete zákazníka k souhlasnému potvrzení nákupu.
ujasníte si zákazníkovu potřebu, provedete dobrou prezentaci
Je jisté, že když uděláte všechno správně, vytvoříte vysoký stupeň důvěry,
"Pokud je tento výrobek to, co hledáte, můžeme udělat další krok."
V této fázi si potvrdíme, že jsme udělali všechno, a sdělíme zákazníkovi:
Někdy říkáme uzavření, ale potvrzení je lepší termín.
Poslední část - 10% prodejního procesu - je potvrzení.
Když se vám to podaří, zákazník si všimne, že mu nabízíie přesně to, co chce nebo potřebuje.
potenciálního klienta a dovedně vybrali odpovídající výrobek nebo službu.
Prezentace je velmi snadná, pokud jste jasně porozuměli potřebám vašeho
Třetí část nového modelu prodeje - plných 20% celého procesu -je prezentace.
a pomoci mu naplnit jeho potřeby a řešit problémy díky své nabídce.
je identifikace potřeb. Prodejce se snaží zmapovat situaci klienta
Druhá část nového modelu - celých 30% prodejního procesu,
a pečlivém navázání vztahu s klientem.
a pozorném naslouchání odpovědí, analyzování reakcí
stráveného se zákazníkem. Spočívá v dobrých otázkách
* První část je budování důvěry, což představuje 40% času
Nový model používají nejlepší prodejci ve všech oblastech, a v jakémkoliv odvětví obchodování.
Prodejce má k dispozici komplexního průvodce prodejem, včetně nejnovějších prodejních technik.·
"První velký film o prodeji" se postupně zabývá vším, co je důležité a co zákazník nejvíce vnímá·během celého prodejního procesu.
Většina zákazníků se během prvních deseti sekund kontaktu s prodejcem podvědomě rozhoduje, zda u něj nakoupí nebo ne.
Prodejci se dělí na dva tábory - ti, kteří tomu věří, a ti, kteří doufají, že tomu tak není.
Prodej - to je především spousta detailů, na kterých záleží.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku