Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Nikdy nejez sám umění networkingu - jak budovat a rozvíjet pracovní vztahy

Nikdy nejez sám umění networkingu - jak budovat a rozvíjet pracovní vztahy
Keith Ferrazzi
Rok vydání:2010
Vydavatelství:Jan Melvil Publishing
ISBN:978-80-87270-06-6
Stran:296
Skladem:ano
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Kód:S03954
Podobné knihy:Bohatá žena - kniha určená ženám
Manažerská etika v otázkách a odpovědích
Rétorika pro lídry - objevte komunikační strategie, které vedou k úspěchu
Třetí alternativa
Čtení z tváře


Sleva 7% - z ceny 298,00 Kč s DPH
Nová cena 277,00 Kč s 10% DPH


kusů


Úspěšní lidé se od ostatních liší tím, že využívají moci mezilidských vztahů – „kontaktů“. Podle Keitha Ferrazziho spočívá tajemství úspěchu právě v networkingu. Ten nám otevírá nové příležitosti, pomáhá překonat překážky, obohacuje nás o zkušenosti i další klíčové kontakty. Kniha „Nikdy nejez sám“ si v USA získala pověst moderního nástupce klasiky Dalea Carnegieho „Jak získávat přátele a působit na lidi“ a patří mezi dlouhodobé bestsellery.

V knize Nikdy nejez sám se dozvíte:

jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu. jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí. čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt. jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí. jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou. jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů. jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky. a dalších pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol...

Keith Ferrazzi

je pokládán za předního odborníka na rozvíjení pracovních vztahů. Touto problematikou se zabývá již dvacet let a Světové ekonomické fórum v Davosu jej zařadilo mezi „globální vůdce zítřka“. Nyní je generálním ředitelem společnosti Ferrazzi Greenlight, marketingové a obchodně konzultační firmy, přispívá do časopisů Inc., Wall Street Journal, Harvard Business Review a je častým hostem v CNN.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku