Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak získat psychickou odolnost - strategie vítězů, které změní váš pracovní výkon

Jak získat psychickou odolnost - strategie vítězů, které změní váš pracovní výkon
Graham Jones, Adrian Moorhouse, MBE,
Rok vydání:2010
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-3022-6
Stran:224
Skladem: na dotaz
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:S03831
Podobné knihy:Jak vzdělávat dospělé
Manažerské rozhodování postupy, metody a nástroje
Vědomý business integrita, úspěch a štěstí
Vědomí naléhavosti změny
Snadná cesta z prokrastinace jak přestat odkládat úkoly


Cena 399,00 Kč s 10% DPH

Pro předběžnou rezervaci se musíte nejdříve přihlásit (registrovat).


Kniha, která aplikuje elitní sportovní psychologii do pracovního i soukromého života, je určena všem, kteří chtějí i ve stresu a pod tlakem podávat trvale vysoký výkon.

Podstatou je získání psychické odolnosti, díky které člověk dokáže tlak aktivně využívat ke svému prospěchu.

Adrian Moorhouse je v současné době generálním ředitelem a spoluzakladatelem společnosti Lane4 Management Group, úspěšné mezinárodní poradenské společnosti pro rozvoj výkonnosti. Adrianovo působení u Lane4 se soustředí na utváření podnikatelských strategií a posilování jejího růstu se zaměřením na udržení pevných vztahů s klienty a poskytování kvalitních služeb.
V roce 1987 mu byl za zásluhy v plavání udělen titul Člena řádu Britského impéria (MBE). Poté, co jistý čas uváděl dětský pořad na Rádiu 4, v rámci své práce v oblasti sportu působí jako komentátor plavání u BBC a je patronem charitativní organizace SPARKS pomáhající nemocným dětem.
Adrian Moorhouse navíc čtyřikrát po sobě získal titul mistra Evropy a třikrát zlatou medaili na Hrách Britského společenství. Světový rekord překonal více než pětkrát.
v roce 1992 ukončil svou sportovní kariéru, která v britském plavání neměla obdoby. Dvanáct let se pohyboval na mezinárodní úrovni a svou karié­ru korunoval zlatou medailí z olympijských her v Soulu a pozicí světové jedničky, kterou si udržel šest let.
Adrian Moorhouse, MBE,
Graham Jones má více než desetileté zkušenosti se spoluprací s pracovníky na vedoucích pozicích: úzce spolupracoval s představenstvy firem a podílel se na rozsáhlých iniciativách v souvislosti se změnami organizační kultury, fúzemi a globálním zaváděním programů pro rozvoj zaměstnanců.
Pracoval rovněž s předními světovými sportovci z nejrůznějších oblastí sportu včetně squashe, plavání, fotbalu, juda, krasobruslení, lehké atletiky, ragbyové ligy, automobilových závodů, kriketu, snookeru a skoků na trampolíně.
Jeho aplikovaný výzkum zahrnuje konzultace s řadou vrcholových sportovců, mezi nimiž byli i mistři světa a olympijští vítězové, profesionální hráči golfu na turnaji European Tour, britský olympijský tým, který se účastnil her v roce 1996, tým waleské ragbyové unie, Britský svaz bobistů, hokejový tým Velké Británie a také Královská námořní pěchota.
Graham Jones je akreditovaným psychologem u Britské psychologické společnosti a registrovaným sportovním psychologem u Britské olympijské asociace.
Vydal více než stovku publikací věnovaných vysoké výkonnosti, včetně knih o stresu a jeho vlivu na výkon, a o psychologii vrcholového výkonu. Působil jako šéfredaktor mezinárodního časopisu The Sport Psychologist.
je zakládajícím ředitelem společnosti Lane4 Management Group Ltd. Jedenáct let působil jako docent sportovní psychologie na Univerzitě v Loughborough a poté se stal profesorem psychologie vrcholového výkonu na Univerzitě ve Walesu v Bangoru.
Prof. Graham Jones
Příloha D: Dýchání do břicha 217
Pokyny pro provádění progresivní svalové relaxace 214
Základní informace 214
Příloha C: Progresivní svalová relaxace (PSR) 214
Příloha B: Relaxace založená na představách 213
Pokyny pro provádění meditace 210
Základní informace 209
Příloha A: Relaxační meditace 209
O Line4 208
Závěr 207
V čem se psychická odolnost liší od emoční inteligence? 204
Jak je to s psychickou odolností týmu? 202
Jak snadno se dá psychická odolnost osvojit? 201
Je možné, aby byl člověk psychicky odolný až moc? 200
K čemu mi vlastně bude, když si zlepším psychickou odolnost? 198
8. Často kladené otázky týkající se psychické odolnosti 197
Co dál? 196
Přepínání pozornosti 187
Pozornost a psychická odolnost 173
Soustředíte se na svou pozornost? 169
7. Nepřestávejte se soustředit na věci, na kterých záleží 167
Co dál? 166
Sebedeterminace motivace prostřednictvím cílů 154
Co je tedy optimální motivace? 152
Bližší pohled na vnitřní a vnější motivaci 144
Některé zásadní otázky týkající se motivace 135
Co dál? 133
Co všechno jste ochotni obětovat naplnění svých ambicí? 132
6. Nechte svou motivaci pracovat pro vás 131
Co dál? 129
Co dál? 129
Jak získat sebejistotu 117
Jak si osvojit sebeúctu 104
Co je sebedůvěra 102
Jak sebedůvěra vypadá a jak "zní"? 100
5. Jak si nepřestávat věřit 99
Co dál? 97
strategie zaměřené na situace 87
Jak se vypořádat se situacemi a okolnostmi, které u vás vyvolávají stres:
na hodnocení 79
Jak změnit myšlení, které vám působí stres: strategie zaměřené
Řízení vlivu stresu: strategie zaměřené na příznaky 74
Stres: jak ho ovládat a neztrácet hlavu 73
Stres: co to je a jak působí 64
Co se stresem děláte? 62
Stres: stinná stránka tlaku 60
4. Jak neztrácet ve stresu hlavu 59
V čem psychická odolnost spočívá 51
V čem psychická odolnost nespočívá 48
"Musím být psychicky odolný, ale co to znamená?" 46
3. V čem spočívá psychická odolnost 45
Jak tlak aktivně využívat 43
Přežívají jenom ti odolní? 39
Co je tlak? 36
Tlaky v podnikatelském prostředí 34
Tlaky, kterým čelí lídři 32
Z čeho pramení v podnikání a ve sportu takový tlak? 26
2. Proč je psychická odolnost důležitá 25
Obsah a struktura knihy 21
Grahamův příběh 18
Adrianův příběh 15
Obsah:
Spolu s nezbytnými dovednostmi a schopnosti je psychická odolnost klíčová pro dosahování výjimečně vysokého výkonu.
Naučíte se, jak tlak zužitkovat, a ne ho pouze zvládat, jak si udržovat sebedůvěru i ve chvílích, kdy je vystavena těžkým zkouškám, jak dosáhnout takové úrovně a typu motivace, která pracuje pro vás, a ne proti vám, a jak se dokázat soustředit na důležité věci, i když je mnoho těch, které vás mohou rozptylovat.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku