Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak prodávat, když nikdo nekupuje ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Jak prodávat, když nikdo nekupuje ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou
Dave Lakhani
Rok vydání:2010
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-3309-8
Stran:208
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Kód:S03332
Podobné knihy:Práce jako droga
Síla zvyku - proč děláme to, co děláme, a jak to změnit
Tajemství Sit´n´Go
Odvaha jak ji získat a více si užívat života
Princip barona Prášila


Sleva 12% - z ceny 319,00 Kč s DPH
Nová cena 281,00 Kč s 10% DPH


Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás. Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.


Dave žije se svou dcerou Austrií ve městě Boise v americkém Idahu. Když zrovna necestuje s klienty ani nepřednáší, rád se věnuje potápění s dýchacím přístrojem, lyžování, bojovým uměním, čtení a skvělému vínu.
V praxi mistrně využívá techniky neuro-linvistického programování (NLP), které se naučil u Richarda Bandlera, zakladatele NLP, a vystudoval akademii Wizards of Ads, v jejímž pedagogickém sboru též dříve působil.
V minulých dvaceti letech Dave vlastnil více než deset úspěšných firem a považuje se za "sériového podnikatele" s touhou neustále budovat. Jakožto nadšený student vyznávající myšlenku celoživotního vzdělávání se Dave v minulých letech zabýval snad všemi odborníky na prodej, marketing a uplatňování vlivu.
Díky skvělému porozumění procesu přesvědčování, prodeje, lidského jednání a motivace je velmi žádaným školitelem v oblasti prodeje a marketingu a odborníkem, kterého si firmy najímají na uzavření náročných obchodů.
Dave je považován za jednoho z předních odborníků na přesvědčování skupin osob a obvykle dokáže uspět u dvaceti až sedmdesáti procent přítomných. Často je také zván jako řečník na největší světové akce s tematikou profesního rozvoje.
Dále je autorem knihy A Fighting Chance (Prince Publishing, 1991), části antologie Ready, Aim, Hire (Persyco, 1992) a audioknihy Making Marketing Work (BA Books, 2004).
Jeho články a tipy se často objevují v periodicích, jako jsou Selling Power Magazine, Sales and Marketing Management, The Wall Street Journal, Investors Business Daily, Inc., Enterpreneur, The Today Show a v řadě dalších médií. Dave je též moderátorem show Aby marketing fungoval (Making Marketing Work), rozhlasového pořadu zaměřeného na marketingové strategie pro rostoucí firmy.
Dave je považován za jednoho z předních světových odborníků na přesvědčování v praxi, díky čemuž je velmi žádán v obchodních společnostech a organizacích všech velikostí a po celém světě.
Autor knihy je prvním nositelem titulu Business Acceleration Strategist(tm) a prezident společnosti Bold Approach, Inc., firmy specializující se na přípravu strategií pro rychlejší růst podnikání, která společnostem po celém světě pomáhá okamžitě zvýšit příjmy zvýšením účinnosti jejich prodejních postupů, marketingu a vztahů s veřejností.
Dave Lakhani
trvalý růst 196
Craig Ernst: Jak prodávat nemovitosti na náročném trhu a současně si zajistit
zaměstnání, vybudování značky a zvýšení prodeje 185
Mari Smithová: Jak efektivně využít Facebook k nalezení ideálního
Ray Cronise: Nespojitá dokonalost 175
Dr. Rachna Jainová: Jak zvýšit prodej pomocí sociálních médií 155
Příspěvky hostujících autorů 153
a uchazečem o účast na Olympijských hrách 141
Rozhovor s Mattem Hooverem, vítězem reality show NBC The Biggest Loser
Doslov
11 Několik myšlenek na závěr 137
Pro obchodní manažery a výkonné ředitele: Rozhovor s Dwaynem Speaglem 133
KROTITELÉ KRIZÍ
Svolejte své vojsko 130
Když udeří těžké časy, je nutná změna myšlení 129
Monitorujte pokroky 128
Poraďte jim 128
Vraťte jim cílevědomost 127
Uklidňujte 127
Zpracujte získané informace 126
Poslouchejte 126
Uklidněte je 126
V dobách ekonomické krize si dobří vedoucí prodeje svůj plat zaslouží 125
10 Přimějte je prodávat
Velké úsilí přináší ještě větší odměnu 123
Vytvořte a udržujte tlak na uzavření zakázky 121
Zintenzivněte emocionální propojení 120
Získejte si publikum 119
Utužujte vztah dotyky a pohybem 118
Komunikujte a ovládejte 118
Rozdělte a panujte 117
Připravte se a zaujměte správnou pozici 116
Vy 115
Umění ovlivňovat davy 115
9 Zajistěte si vliv
Překonání námitek 113
Využívejte křížový prodej potenciálním zákazníkům 110
Zvyšte prodej kombinováním zboží do balíčků 110
Nabídněte jim méně hned, jakmile vás odmítnou 109
Nabídněte jim více hned, jakmile kývnou na první nabídku 107
Dostaňte z každého obchodu více než dřív 107
8 Nechte si zaplatit
Odpovězte svým příběhem 104
Zjistěte klientovu představu a řekněte mu svůj příběh 102
Obnovení transu 102
Zájem znamená procitnutí z transu 101
Probudit a přesvědčit 100
Probuzení z transu 99
Somatické markery a proč lidé nakupují 98
Pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď 97
7 Buďte přesvědčiví
Rozhovor s Toddem Carlsonem 93
KROTITELÉ KRIZÍ
Kreativita znamená prorazit záplavou všednosti a zasloužit si pozornost 91
Počkat - klasická pošta není přece všechno! 90
Vypouklé neboli trojrozměrné zásilky 89
Připravte si dlouhodobou propagační kampaň 82
Jak se dostat k nezastihnutelným 80
Šest stupňů dokonalého ovlivňování 79
Otevřete si novými způsoby nové možnosti 79
6 Buďte kreativní
kontakt s klienty 77
Využívání digitálních médií neznamená, že byste měli rezignovat na osobní
Hledání potenciálních klientů ve velkém 75
Jak pomocí webinářů potenciálním klientům nabízet prezentace 24 hodin denně 75
Oslovte jednoho zájemce nebo i velké publikum přímo od svého počítače 70
Jak od vlastního stolu prodávat zákazníkům přímo u nich v kanceláři 69
5 Vydejte se do terénu pomocí digitálních nástrojů
Komplexní vliv 67
Tradiční networking a navazování kontaktů 66
Sociální média jsou tak trochu jako vesnice 65
Protwitterujte si cestu k novým zakázkám 63
Využijte své odkazy na službě LinkedIn.com 60
Google Alerts 58
k maximalizaci prodeje 58
Nové nástroje pro vyhledávání klientů, které zatím nevyužíváte
Jak teď hned najít zákazníky připravené ke koupi 57
4 Navažte kontakt
Ukažte všem svou odbornou zdatnost 54
Umístění a prezentace rovná se touha - a touha prodává 53
Vyhledávejte osobní kontakt 52
Říkejte jim to, co chtějí slyšet 51
Zlepšete své vyjadřovací schopnosti 51
Získejte náskok díky oblékání 50
Vytvořte si svou osobnost 50
Mějte velké plány: být vidět nemusí vždy znamenat být vidět osobně 48
Budování vaší osobní značky online 43
Když nebudete vidět, nic neprodáte 43
3 Buďte na očích
Rozhovor se Scottem Markerem 39
KROTITELÉ KRIZÍ
Zisk se skrývá v agilitě 37
Tohle si ale v životě nemůžu dovolit 36
Radikální návod, jak získat zpět svůj produktivní čas 34
Co nejvíce práce předejte členům svého týmu, kteří vám mají pomáhat 34
Najděte si pomocníky - nemusíte všechno dělat sami 33
Návrh činností pro totální koncentraci 32
Jak naučit kolegy respektovat vaši totální koncentraci 31
Trénujte totální koncentraci za využití metody 45/15 30
Skutečným klíčem k vyšším tržbám je cílevědomost 30
Udělejte, co je potřeba 29
Každý den musíte vnímat realitu 28
Když nikdo nekupuje, začnou být lidé předvídatelní 26
2 Buďte cílevědomí a v kontaktu s realitou 25
Sedm dní k úspěšnému prodávání v době, kdy nikdo nekupuje 16
Pozor! 15
Jak prodat více hned teď 15
1 Rychlý začátek
Obsah
Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.
Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás.
Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat.
V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky.
Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní.
Snížil počet zakázek?
Zhoršily se vám prodeje?
...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku