Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak na špinavé triky a útoky v komunikaci

Jak na špinavé triky a útoky v komunikaci
Dr. Albert Thiele
Rok vydání:2010
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-3310-4
Stran:240
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:S03251
Podobné knihy:Projektové řízení pro začátečníky (kniha a CD ROM)
Osobní finance Základy podnikání
Vedení lidí a strategie v nejistých dobách
Co s tou PENZÍ
Mentorink forma podpory nové generace


Sleva 7% - z ceny 365,00 Kč s DPH
Nová cena 339,00 Kč s 10% DPH


kusů

Dr. Albert Thiele již celou řadu let úspěšně vede semináře pro odborné a vedoucí pracovníky v Institutu F.A.Z.
Mezi jeho klienty jsou známé firmy jako BDI, VDI, WHU, Deutsche Bahn, RWE Energy a RWE Systems, Bayer, DaimlerChrysler, StoraEnso, Deutsche Post, Deutsche Telekom a další.
V oblasti tréninku vystupování v rozhlase a televizi pracuje dr. Thiele se zkušenými mediálními experty a žurnalisty, např. s Helmutem Rehmsenem a Ulrichem Kienzlem.
Za kvalitu seminářů a poradenství ručí také spolupracovníci Advanced Training, kteří mají všichni vynikající doporučení a vzdělání s ekonomicko-pedagogickým, komunikačním nebo žurnalistickým zaměřením.
Společnost Advanced Training patří již dvacet let k předním poskytovatelům služeb v oblastech technik prezentace, rétoriky a komunikace, vedení rozhovorů a tréninku vystupování v rozhlase a televizi. O vysokých standardech kvality seminářů se mohlo přesvědčit již více než třicet tisíc klientů.
je trenér a kouč vedoucích pracovníků na všech úrovních a ve všech oborech. Je jednatelem poradenské firmy Advanced Training a je považován za jednoho z nejlepších trenérů v oblasti prezentací a komunikace.
Dr. Albert Thiele
Příklady možných formulací přechodových vět 231
Návrhy řešení ke cvičení 7: Reakce na věcné námitky 229
Návrhy řešení ke cvičení 6: Trénink deseti technik pohotových reakcí 225
Návrhy řešení ke cvičení 5: Jak se bránit neférovým útokům 221
Cvičení 7: Reakce na věcné námitky 220
Cvičení 6: Trénink deseti technik pohotových reakcí 217
Cvičení 5: Jak se bránit neférovým útokům 214
Cvičení 4: Rekapitulace textu 213
Cvičení 3: Nepřipravený projev s pomocí několika hesel 212
Cvičení 2: Nepřipravený projev na dané téma 211
Cvičení 1: Formulace stanoviska pomocí techniky pěti kroků 205
16. Tréninkový program a kontrolní seznamy 205
15.3 Využití seminářů 203
15.2 Praktické tipy ke zlepšení chování v každodenním životě 200
15.1 Poznejte své silné stránky a potenciál zlepšení 198
15. Jak využít každodenní praxe k optimalizaci argumentace 197
Část třetí: Převedení do praxe a procvičování
14.3 Jak zvládnout nečekané a obtížné situace 189
14.2 Zvláštní tipy pro průběh prezentace 188
14.1 Větší jistota díky přípravě zaměřené na konkrétního klienta 187
14. Obtížné situace při prezentacích 187
13.7 Exkurz: Přechodové věty pro obtížné situace ve stresujících interview 179
13.6 Stresující interview - jak zvládnout obtížné situace 176
13.5 Praktické tipy pro přesvědčivé chování při vystoupení v televizi 174
13.4 Nejdůležitější poselství sdělte během třiceti sekund 170
13.3 Ovládněte trému pomocí osobního rituálu 170
13.2 Cílená příprava je základem úspěchu 168
13.1 Minimalizujte rizika vyjasněním předběžných otázek 168
13. Obtížné situace při vystoupení v rozhlase a v televizi 167
12.4 Jak se chránit před triky a neférovými taktikami 164
12.3 Speciální tipy pro zdánlivě bezvýchodné situace 163
12.2 Jednotlivé fáze vyjednávání 162
12.1 Základní myšlenka koncepce principiálního vyjednávání 155
12. Obtížné situace při vyjednávání 155
11.2 Zvládání stresu při kritických rozhovorech 149
11.1 Atmosféra rozhovoru se může narušit zmíněním ožehavého tématu 147
11. Obtížné situace v kritických rozhovorech 147
10.3 Doporučení pro obtížné situace z pohledu účastníků 144
10.2 Doporučení pro obtížné situace z pohledu moderátora 142
10.1 Obecné techniky řízení rozhovoru z pohledu moderátora 139
10. Jednání a diskuse 139
Část druhá: Strategie pro zvláštní stresové situace
9.3 Využívejte "já-sdělení" 134
9.2 Procvičujte aktivní naslouchání 133
9.1 Techniky dotazování 128
9. Základní dovednosti pro vyšší jistotu při argumentaci ve stresu 128
8.2 Jak jemně a účinně reagovat na námitky 120
8.1 Berte námitky jako příležitost 120
8. Jak čelit námitkám 119
7.3 Exkurz: Pozor na kvalitu důkazů 117
7.2 Základní varianty techniky pěti kroků 113
7.1 Technika pěti kroků 111
7. Technika pěti kroků - jak výstižně předat poselství 110
6.10 Taktika zmatení a nesmyslné odpovědi 105
6.9 Vrácení útoku 104
6.8 Převedení pozornosti na rozpoložení útočníka 103
6.7 Zdůvodněné odmítnutí otázky 102
6.6 Uvedení obvinění obsaženého v otázce na pravou míru 101
6.5 Převedení negativních výroků na pozitivní aspekty 100
6.4 Technika "právě proto, že" 100
6.3 Předefinování útoku 99
6.2 Převedení rozhovoru jiným směrem 99
6.1 Upřesňující otázka 98
6. Techniky pohotových reakcí 97
5.3 Manipulátor argumentuje "falešnými kartami" - speciální tipy na obranu 92
tipy na obranu 85
5.2 Manipulátor má nečestné úmysly a chce ovlivnit vaše pocity - speciální
trikům 84
5.1 Všeobecná doporučení, jak čelit jemné manipulaci a psychologickým
5. Jemná manipulace a psychologické triky 83
4.7 "Taktika dýmovnice" a formální triky 81
4.6 Přehánění ad absurdum 80
4.5 Vyhrožování sankcemi 79
4.4 Znejisťování a pochyby 74
4.3 Přerušování a vyrušování 73
4.2 "Zabijácké" fráze 71
4.1 Osobní útoky 66
4. Jak úspěšně odrazit neférové útoky 65
3.5 Jak udržet kontakt s posluchači 63
3.4 Jak přesvědčit působivým projevem 61
3.3 Jak přesvědčit řečí těla 59
3.2 Sebejisté vystupování 58
3.1 Signály jistoty a nejistoty (přehled) 56
3. Vystupujte sebevědomě - vyzařujte osobní autoritu 55
2.7 Plán konkrétního postupu při argumentaci 54
2.6 Předvídat námitky - promyslet reakce 53
2.5 Zvážení a optimalizace argumentů 52
2.4 Sběr argumentů 51
2.3 Analýza celého spektra 49
2.2 Analýza partnera a situace 47
2.1 Určení cílů 46
2. Cílená příprava - nezbytná součást prevence stresu 45
hlediska 42
1.7 Exkurz: Klid díky stresovému managementu - tipy z komplexního
1.6 Překonání strachu cvičením a jednáním 41
1.5 Přijetí vnitřního neklidu 40
1.4 Duševní trénink 38
1.3 Pozitivní postoj k protějšku 37
1.2 Pozitivní postoj k tématu 35
1.1 Pozitivní postoj k sobě samému 33
1. Klid a stresový management 31
Část první: Základy úspěšné argumentace ve stresu
4. Základní pojmy 20
3. Příčiny neférových útoků 18
2. Jak můžete této knihy maximálně využít 17
1. Využití a struktura knihy 14
Obsah:
Kniha je určena zejména manažerům, obchodníkům, novinářům, politikům, lektorům, studentům a všem zájemcům o oblast komunikace.
Zvládání profesionální argumentace, slovní sebeobrany a schopnost snášet stres jsou důležitými předpoklady dosažení vlastních zájmů a pracovního i osobního úspěchu.
Kromě mnoha neocenitelných tipů a příkladů získáte také speciální rady pro komunikaci při vyjednáváních, diskusích, kritických rozhovorech, při prezentacích či vystupováních v médiích.
V knize, která je evropským bestsellerem, se dozvíte, jak účinně reagovat na různé neférové útoky a "špinavé" taktiky, jak rozpoznat otevřené a skryté hry, jak se dokázat slovně bránit, odrazit manipulaci a vyzařovat osobní autoritu.
Jak se bránit psychologickým trikům?
Jak se vyrovnat s osobními útoky, výhružkami a hrozivými gesty?
Jak úspěšně zvládat rozepře, agresivní diskuse a pohotově argumentovat i ve stresových situacích?
Úspěšná argumentace ve stresu

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku