Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Nová pravidla marketingu a PR (public relations)

Nová pravidla marketingu a PR (public relations)
David Meerman Scott
Rok vydání:2008
Vydavatelství:Zoner Press
ISBN:978-80-86815-93-0
Stran:272
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:S03149
Podobné knihy:Monica Bellucci (Rizzoli)
Cesta k bohatství životopis Napoleona Hilla
Co máte vědět než začnete podnikat
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod


Cena 290,00 Kč s 10% DPH

Pro předběžnou rezervaci se musíte nejdříve přihlásit (registrovat).

Uskutečněte to!
SEM: marketing ve vyhledávačích
Social networking stránky a marketing
Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné
Blogujte, abyste oslovili zákazníky
Nová pravidla pro oslovení médií
Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím
Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících
Jak web ovlivňuje proces nakupování
Jak psát pro vaše kupující
Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací
Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu
Akční plán pro využití síly Nových pravidel
Webové stránky bohaté na obsah
Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu
Fóra, wiki a vaše cílová skupina
Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu
Nová pravidla vydávání zpráv
Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh
Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků
Přímé oslovení zákazníkůi
Nová pravidla marketingu a PR
Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní
Jak web změnil pravidla marketingu a PR
Obsah:
Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.
Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů.
Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.
Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců.
David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR.
Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé - oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.
Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium - vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje.
Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky.
Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností").

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku