Inventura hodnot (jaro 2010)
Sleva 7% -
z ceny 295,00 Kč s DPH
Nová cena 274,00 Kč s 10% DPH
978-80-200-1751-2
Obsah:
Publikace je určena pro výuku sociálních věd, jako východisko pro výzkum navazující na řadu témat v ní uvedených, pro práci odborníků z jiných oblastí, včetně publicistiky, mediální práce, marketingových analýz, vzdělávání, výchovy, politiky či vládnutí.
Na ni budou navazovat další, které se budou zabývat hodnotami jako tím, co má být (co je žádoucí), a také hodnotami jako spolutvůrci sociálního uspořádání společnosti.
Jde o první publikaci na toto téma.
V tomto směru jde skutečně o inventuru hodnot v této zemi, od sedmdesátých let minulého století až do současnosti.
Výzkumy prezentují hodnoty jako to, co existuje - bez ohledu, zda to odpovídá nějakému kodexu hodnot.
Výzkumný tým Centra pro sociální a ekonomické strategie Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze shromáždil, uspořádal, zpracoval a v základních otázkách interpretoval empirické sociologické výzkumy, které se na souborech reprezentativních za celou společnost České republiky zabývaly zkoumáním hodnot.
Výsledky sociologických výzkumů hodnot ve společnosti České republiky
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku