Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Time management

Time management
Prof. Dr. Jörg Knoblauch, Holger Wöltje, Marcus B. Hausner, Martin Kimmich, Siegfried Lachmann
Rok vydání:2012
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-4431-5
Stran:208
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:S02950


Sleva 10% - z ceny 249,00 Kč s DPH
Nová cena 224,00 Kč s 10% DPH



Holger Wöltje, Marcus B. Hausner, Martin Kimmich a Siegfried Lachmann jsou autory druhé části této knihy.
Další informace naleznete na adrese www.siegfriedlachmann.de.
Trenér, poradce a kouč specializující se na životní plánování a změny návyků.
Siegfried Lachmann
Je docentem na Steinbeisově univerzitě v Berlíně pro obor etika a řízení konfliktů.
- tedy nalézání rovnováhy mezi pracovním a osobním životem, dobré návyky při rozhodování, trénink v oblasti vnímání sebe samého i druhých a vedení týmů.
Trenér v oblastech sebeřízení, řízení času a řízení cílů, mediátor v obchodních záležitostech a životní poradce. Zaměřuje se především na koučování vedoucích pracovníků
Martin Kimmich
Odborník na osobní rozvoj a rozvoj organizací s hlavním zaměřením na oblasti týmového vedení, vedení zaměstnanců, kombinované učení a LiveOnline Working.
Marcus B. Hausner
Marcus B. Hausner
Prof. Dr. Jörg Knoblauch a Holger Wöltje jsou autory první části této knihy.
Na svých přednáškách a seminářích ukazuje uživatelům Outlooku a BlackBerry, jak mohou díky těmto systémům mít pod kontrolou své schůzky, úkoly a e-maily, a získat tak více času na to, co je pro ně skutečně důležité.
Přední německý odborník na práci s e-maily a řízení času pomocí Outlooku, BlackBerry a iPhonu. Mimo jiné pomáhá optimalizovat pracovní zvyklosti zaměstnancům společností Credit Suisse, Deutsche Post, REWE, SAP a Lufthansa.
Holger Wöltje
Autor knih k problematice sebeřízení, řízení času, řízení cílů a plánování profesních i životních cílů, kterých se prodalo na 400 000 výtisků a které byly přeloženy do celé řady jazyků. Nositel mnoha renomovaných ocenění v oblasti ekonomiky. Známý též z působení v televizi.
Přednášející a jednatel společností tempus (www.tempus.de, systémy plánování času, semináře), persolog (www.persolog.com, osobnostní profily) a tempus-Consulting.
Prof. Dr. Jörg Knoblauch
9.5 Buďte P.R.O. aktivní 203
9.4 Převezměte odpovědnost 199
9.3 Mentorování - vést druhé k úspěchu 197
9.2 Získejte pozitivní přístup 195
9.1 Na čem záleží v praxi 194
9. Začátek změn 193
8.7 Záchranný kruh proti záplavě e-mailů 189
8.6 Od plného stolu ke stolu prázdnému 186
8.5 Čtení a učení 182
8.4 Ano, delegování se dá naučit 178
8.3 Jak zvýšit efektivitu jednání 176
8.2 Tipy pro telefonování 174
8.1 Na čem záleží v praxi 173
8. Tipy pro přežití v kanceláři 172
7.6 Získejte čas díky dennímu plánování 167
7.5 Efektivita díky týdennímu plánování 164
7.4 Jak si usnadnit život pomocí kontrolních seznamů 160
7.3 Respektujte svou výkonnostní křivku 156
7.2 Zjistěte si časovou potřebu a časový rozpočet 152
7.1 Na čem záleží v praxi 151
7. Úspěšné jednání díky optimálnímu plánování 150
6.7 Čas pro mě a mou rodinu 146
6.6 Rovnováha díky životním kloboukům 142
6.5 Jak lépe zvládat tlak a stres 139
6.4 Dost bylo odsouvání! 136
6.3 Omezte rušivé prvky 132
6.2 Jak omezit ztráty třením 127
6.1 Na čem záleží v praxi 126
6. Odstraňte blokády - najděte rovnováhu 125
5.7 Jak úspěšně říkat ne 122
5.6 Správné nastavení vlastních priorit 119
5.5 Používejte Paretův princip 80/20 116
5.4 Zpětný pohled na život 113
5.3 Formulujte si měřitelné a reálné cíle 110
5.2 Proč jsou cíle tak důležité 107
5.1 Na čem záleží v praxi 106
5. Jak si stanovovat vlastní cíle a priority 105
Tohle je přínos pro vás 104
Část druhá: Trénink řízení času 103
4.2 Jak změnit své zažité zvyklosti 95
4.1 Jaký typ řízení času vám vyhovuje? 90
4. Jak se stát pánem svého času 89
3.5 Jak zvládat záplavu e-mailů 84
3.4 Udělejte si pořádek na pracovním stole 81
3.3 Naučte se delegovat 79
3.2 Jak účinněji vést mítinky a telefonáty 74
3.1 Boj proti žroutům času 69
3. Jak si plánovat svůj den 68
2.6 Plánovací diáře a chytré telefony 58
2.5 Práce s kontrolními seznamy 55
2.4 Jak na týdenní plánování 53
2.3 Denní plánování - jak na to? 48
2.2 Stanovení časových potřeb a časového rozpočtu 45
2.1 Získejte plánováním čas navíc 43
2. Jak si plánovat své úkoly a čas 42
1.6 Najděte životní rovnováhu 33
1.5 Jak úspěšně říkat ne 32
1.4 Správné nastavení priorit 25
1.3 Poznejte to podstatné 22
1.2 Cíle - vědět, kam se chcete dostat 13
1.1 Otestujte si své chování 12
1. Váš klíč k účinnému řízení času 11
Část první: Praktické tipy pro řízení času 9
Obsah:
Tak, abyste si každý den skutečně užívali, mohli pracovat na velkých změnách a krůček po krůčku se přibližovali svým životním cílům.
S trochou disciplíny budete brzy méně ve stresu a najdete více času a volnosti dělat to, na čem vám opravdu záleží.
Když se ale začnete řídit základními pravidly, první úspěchy na sebe nenechají dlouho čekat.
Je to úkol na celý život.
Naučit se dobře řídit svůj čas a dosáhnout v těchto snahách určité dokonalosti se vám rozhodně nepodaří ze dne na den.
Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy.
Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování - ať už to jsou mobilní a chytré telefony, nebo Outlook.
Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji.
V této příručce se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program.
Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času.
Nikdy vám nezbude volná chvilka na to, do čeho se už dlouho chcete pustit?
Honíte se od jedné schůzky k druhé?
Míváte často pocit, že pořád jen stíháte neúprosně ubíhající čas?
Mějte svůj čas pod kontrolou

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku