Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Blogy: Publikuj a prosperuj

Blogy: Publikuj a prosperuj
Steve Broback, DL Byron
Rok vydání:2008
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-2064-7
Stran:200
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:S02684
Podobné knihy:Má budoucnost má volba
Kdo chce zabít změnu
Finanční žraloci
Zákaznická věrnost
ABC investování do realit - najděte nové možnosti zisku, které jiní investoři nevidí


Cena 249,00 Kč s 10% DPH

Pro předběžnou rezervaci se musíte nejdříve přihlásit (registrovat).

Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít.
Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními.
Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání.
V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu.
Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors.
Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců.
Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky.
Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup.
Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry.
Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách.
Firmy již pronikly do "blogosféry" a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj.
Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku