Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jak získávat nové zákazníky - direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání

Jak získávat nové zákazníky - direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání
Alexander Verweyen
Rok vydání:2007
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-1970-2
Stran:156
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:S02312
Podobné knihy:Systém Jóga v denním životě (1. a 2. díl) brož. sešity
Jak investovat aneb anatomie burzovních lží (4.aktualizované vydání)
Typologie organizace využití osobnostních typů v procesu rozvoje organizace
Jak komunikovat s různými typy lidí


Cena 449,00 Kč s 10% DPH

Pro předběžnou rezervaci se musíte nejdříve přihlásit (registrovat).


Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny prodejce, obchodní zástupce či pracovníky telemarketingu, a řadu námětů v ní jistě naleznou i prodejní manažeři, kteří prodejce řídí, či lektoři, kteří je školí.
Díky řadě kontrolních seznamů, cvičení a příkladů z praxe se na svá konkrétní jednání můžete perfektně připravit.
Zjistíte, jak přesvědčivě kontaktovat zákazníka telefonem, dopisem či emailem, jak pro zákazníka vytvořit nabídku na míru a systematicky ji sledovat a ověřovat zájem zákazníka, či jak při osobním kontaktu jednání úspěšně uzavřít.
V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky - ať už osobní, telefonické či prostřednictvích e-mailu nebo dopisu.
Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku