Mít vše hotovo UMĚNÍ PRODUKTIVITY BEZ STRESU
Novinka
Sleva 11% -
z ceny 399,00 Kč s DPH
Nová cena 355,00 Kč s 10% DPH
David Allen vás nenaučí zorganizovat si pracovní úkoly proto, abyste mohli pracovat více. Právě naopak! Zavedením metody GTD do vašeho pracovního života zefektivníte práci, získáte volný čas, zbavíte se stresu a zklidníte svoji mysl. Vedlejším účinkem je i zlepšení kvality spánku a vnitřní spokojenosti.
Tato kniha je naprosto jiná, než všechny ostatní knihy o produktivitě. Poprvé vyšla před patnácti lety a za tu dobu se stala fenoménem.
O její kvalitě svědčí tři miliony prodaných výtisků ve více než 30 jazycích. Statisíce lidí si díky metodě GTD dokážou naplánovat svůj pracovní i osobní čas a mohou se plnohodnotně věnovat práci, rodině i koníčkům.
Tisíce účastníků kurzů a workshopů dále prohloubily svoji znalost metody natolik, že ji mohli zavést do firem, kde pracují, a tyto se tak staly lépe organizovanými a zaměstnanci spokojenějšími.
Podle časopisu TIME je ze všech knih o osobním rozvoji právě Mít vše hotovo jednoznačně nejlepší knihou desetiletí.
Nyní autor přepsal celou knihu od začátku do konce, aby v ní zohlednil práci v nové, digitální době. Jednu věc ale na knize měnit vůbec nemusel, a sice její základní principy a techniky produktivity beze stresu.
Nováčci, kteří se setkávají s metodou GTD poprvé, oceňují její modularitu, možnost zavádění systému po částech, kdy další krok mohou učinit až po zautomatizování předchozího. Také rady, kterých kniha obsahuje nespočet, jsou aplikovatelné i jednotlivě a progres tedy přichází hned od prvních okamžiků používání. Dlouholetým uživatelům metody GTD David Allen slibuje, že najdou v tomto přepracovaném vydání zcela novou úroveň zapojení a objeví informace, které čekají na uplatnění v rámci struktur a nástrojů, s nimiž už dávno pracují. Autor aktualizoval postupy v této knížce s ohledem na moderní technologie a také se zřetelem na nové neurologické poznatky o činnosti mozku. Jeho zásady jsou ale vždy spjaty s nadčasovými principy, kterými se řídí lidská pozornost, emoce a kreativita.
Zapojíte-li tuto knihu do svého života, získáte neocenitelného průvodce při změně životního stylu směrem k těm skutečně důležitým stránkám pracovního i osobního života.
Každý, kdo je nucen převzít zodpovědnost za víc věcí, než dokáže zvládat v současném okamžiku, má zde možnost se nových úkolů chopit snáze a elegantněji, než kdyby držel všechno jen v hlavě.
V knize se dozvíte
jak naložit s množstvím informací, které se na vás valí, a vyhnout se zahlcení
jak sám sebe zorganizovat a přitom zůstat v klidu
jak si zorganizovat fyzické materiály (i stůl, šuplata, šanony apod.)
jak si udělat pořádek v projektech
podle jakého klíče věci třídit
jak na nic nezapomínat a mít čistou hlavou
jak používat vstupní schránky (inboxy)
jak funguje legendární Allenovo „dvouminutové pravidlo“
jak efektivně používat e-mail a další komunikační kanály
jak nejlépe využít každou volnou chvíli během pracovního dne
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku