Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Gorily chtějí banány tajemství štíhlého marketingu

Gorily chtějí banány tajemství štíhlého marketingu
Skvělá knížka pro všechny podnikatele, kteří chtějí uspět se svými produkty. Vhodné také pro finanční poradce, dealery, pojišťovací agenty a úplně všechny, kteří si chtějí vytvořit svou klientelu, aniž by museli investovat horentní sumy do reklamy.


Jak to přijde, že někteří získávají zákazníky jako na běžícím pásu, zatímco ostatní na trhu jen paběrkují?

Jak je možné, že někdo si rychle vybuduje skvělé jméno, aniž by přitom utratil haléř za reklamu, zatímco jiní inzerují ostošest a stejně se o nich neví?

Proč někteří lidé dosahují ohromujících výsledků, a přitom žijí naplno a mají čas na zábavu, zatímco jiní dřou od rána do rána a nikdy nevydělají dost?


Je vůbec možné méně pracovat a přitom více získat?

Odpověď zní ano!

 akční plán v duchu zásad štíhlého marketingu - ušitý na míru pro váš byznys.
 techniku systematického působení na lidi, která vám přivede nové zákazníky pomocí doporučení od přátel
 strategie a metody, jak získat neutuchající proud nových klientů
 nápady a nástroje, které váš marketing přes noc změní
přinejmenším:

Kniha je intenzivní, hutná, nabitá praktickými příklady a hlavně reálná. Když její myšlenky začnete používat ve své vlastní praxi, získáte
Co při čtení získáte?
Pro všechny živnostníky a malé podnikatele - ať už to zkoušejí na vlastní pěst nebo zaměstnávají několik dalších lidí. Zvláštní důraz klade na tzv. expertní profese, jako jsou třeba finanční poradci,konzultanti nebo třeba obchodní zástupci.

Dozvíte se tu, jak rozšířit klientskou základnu a vylepšit své podnikání, aby vás štědře živilo a přinášelo vám radost.

Co vám můžu slíbit, když u knihy vydržíte? Že po jejím přečtení vstanete, posbíráte všechny ty nudné marketingové příručky, které jste nakoupili dříve, a odvezete je rovnou do antikvariátu. Protože už je nikdy nebudete potřebovat!
Měli by ji číst jen lidé, kteří už mají svůj podnikatelský záměr a odhodlaně za ním jdou. Pro snílky moje kniha není. Buď chcete mé myšlenky opravdu převést do praxe a berete tedy knihu vážně - nebo si jděte raději zahrát golf, štrikovat nebo luštit sudoku.
Kniha si nebere žádné servítky. Říká drsné věci o vašem marketingu, o reklamních agenturách i o vašem egu. Je to kniha pro lidi, kteří se nebojí nových výzev.
Jestli hledáte podnikatelský nápad, je mi líto, budete se muset ohlédnout po jiné knížce. O tenhle druh inspirace mi teď nejde.

Tahle přelomová knížka vám vysvětlí, že staré marketingové "pravdy" a mýty jsou pro moderního podnikatele už jen zbytečnou zátěží. Vybudujte svůj úspěch pomocí štíhlého marketingu a užívejte si jej natrvalo!

Seznam cílů neboli TANK 175
23 | Linie priorit 171
22 | Matice "RISK NEBO ZISK" 169
21 | Tabulka "NO A CO?!" 167
20 | Tabulka pravdy 165
19 | Detoxikační kúra 161
18 | Životní cyklus zákazníka 157
17 | Cíl na tři měsíce (SHAG) 155
16 | Charakteristika vaší značky 151
15 | Diagram silných stránek 149
14 | Vlastnosti, výhody, přínos pro zákazníka 145
13 | Síla značky 139
12 | Strategie a nápady 137
11 | 7 nejlepších cest, jak získat zakázky 111
10 | Růst 99
9 | Kouzelné slůvko ZDARMA - a jak ho obrátit v peníze 89
8 | Řiďte životní cyklus svých zákazníků 81
7 | Co opravdu nabízíte - a komu? 59
6 | Jak získat zákazníky 49
5 | Marketing pro ubrečence 41
4 | Štíhlý marketing: Přístup a nástroje 37
3 | Disciplíny Štíhlého marketingu
2 | Co je Štíhlý marketing
1 | Je váš marketing jen mrhání peněz? 11
br />

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku