Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Marketing jako šachová hra

Marketing jako šachová hra
Marketing jako šachová hra
Rok vydání:2013
Vydavatelství:Computer Press
Stran:216
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Kód:S00256
Podobné knihy:Práce jako droga
Síla zvyku - proč děláme to, co děláme, a jak to změnit
Tajemství Sit´n´Go
Odvaha jak ji získat a více si užívat života
Princip barona Prášila


Sleva 7% - z ceny 199,00 Kč s DPH
Nová cena 185,00 Kč s 10% DPH



Připravte se na řadu překvapení!
Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění.
Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě.
Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing.
Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou.
Tato knížka vám poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou.
Tyto podobnosti umožňují aplikovat principy šachové hry v marketingu a ušetřit si spoustu tápání a drahých omylů.
Konfliktů mezi nabídkou a poptávkou, cenovou nabídkou a koupěschopností zákazníků, konkurenčního boje a mnoha dalších.
Podobně marketing spočívá v nacházení řešení konfliktů tržního prostředí.
Šachy jsou hrou, při které vzniká, eskaluje a nakonec se vyřeší konflikt, buď smírně remízou, nebo vítězstvím jedné strany nad druhou.
Šachy totiž představují nejen důmyslnou hru, nýbrž především velmi dokonalý model lidského života, jejich principy lze uplatnit v kterékoli oblasti nebo činnosti.
Stačí jen zaměnit slovo "šachy" za "obchod" nebo "podnikání", ano, dokonce za slovo "život".
Ale samozřejmě!
Zní vám to povědomě, byť jste šachy nikdy nehráli?
Pokud se realizace jednoho plánu nezdaří, nepropadají zoufalství, nýbrž vymyslí plán jiný, takový, který má větší naději na úspěch.
Využívají všech taktických možností.
Hledí neudělat chybu a naopak využít ve svůj prospěch chyby soupeře.
Oba soupeři se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány.
Vyhrát válku, zvítězit.
Cílem je dát soupeři mat.
Výsledek hry záleží na umu obou soupeřů.
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány.
Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku