Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jestli nejsi první, budeš poslední strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci

Jestli nejsi první, budeš poslední strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
Novinka

Grant Cardone
Rok vydání:2015
Vydavatelství:Grant Cardone CEE
ISBN:978-80-204-2623-9
Stran:200
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:CD0040
Podobné knihy:Cíle jak dosáhnout všeho, co chcete
Zakázané přesvědčovací techniky (NLP)
To já přesunul váš sýr
Někdy vyhraješ, jindy se poučíš
Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření


Sleva 10% - z ceny 399,00 Kč s DPH
Nová cena 359,00 Kč s 10% DPH


kusů
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování! Zjistěte, jak prodávat Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence. Přesné strategie úspěchu vedoucí k: • Premene neprodaného na prodané • Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju • Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO • Zachování prehnaného prodejního prístupu • A mnohem více... Vaše audiokniha pro zvýšení prodejů Ve skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první. Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.

Přidat k oblíbeným odkazům Doporučit příteli Tisk informací Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+