Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Záhady Peru

Záhady Peru
Arnošt Vašíček
Rok vydání:2013
Vydavatelství:Mystery Film
Stran:170
Skladem: na dotaz
Kategorie:Beletrie, matematika, různé
Náboženství a mytologie
Záhady, tajemství, záhadologie
Kód:007292
Podobné knihy:Draci : Historie rodu
2012 Smysl změn a další vývoj Země
Egyptské záhady 2
Šifra Mistra Leonarda KVÍZ - 501 otázek, které vnesou světlo do všech záhad
Příběh templářů 2.


Sleva 7% - z ceny 229,00 Kč s DPH
Nová cena 213,00 Kč s 10% DPH



Uzavírá Dequerlová a na jiném místě dodává, že malý počet dalších létajících objektů na petroglyfech je způsoben tím, že velká tělesa na Zemi nepřistávala často a spíše zůstávala na oběžné dráze nebo visela nad planetou jako létající talíř. V poušti se nám skutečně podařilo nalézt jen několik vyobrazení vesměs drobných plavidel. Dlouho jsem si nedokázal vysvětlit, co se skrývá za jedním technickým náčrtem. Teprve, když jsme kámen, utržený ze skály, obrátili vzhůru nohama, se dalo rozpoznat těleso, lemované malými okénky a poháněné energii, vycházející z trysek na zádi.
4.Proč si máme myslet, že tito schopní tvůrci, výtečně interpretující skutečnost kolem sebe, neměli dost schopnosti či talentu realisticky nakreslit loď nebo člun? Myslím si, že kresby od začátku do konce jasně prokazují, že jde o lety ve vzduchu a že desky symbolizují nějaké létající objekty."
3.Proč, mají-li to být opravdu loďky, není zakreslena voda ani jednou čárkou, která by znázorňovala vlnu? A kromě toho - proč bychom měli usuzovat, že jsou to lodě, když na palubách není jediný předmět, který by tomu nasvědčoval. Není tam žádná plachta, kormidlo, stožár ani vesla, zatímco na peruánské keramice z toho i dřívějšího období tam, kde tvůrce chtěl znázornit vodu, nemá pozorovatel nejmenší pochybnost, že o vodu skutečně jde.
2.Proč jsou domorodci kreslení vždy pod těmito pseudolodičkami a vztahují ruce vzhůru? Kdyby to byly čluny na vodě, museli by se v tom případě Indiáni nacházet pod vodou.
"l.Proč se desky na všech kresbách vznášejí vysoko ve vzduchu a proč jsou vždy obklopeny ptáky, symboly nebe či kosmu?
Tajemná stvoření jsou obvykle zobrazena samotná nebo ve dvojici a jen výjimečně tvoří skupinu. V takovém případě pět či šest osob stojí na jakési plošině, která se vznáší ovzduším, okolo září hvězdy a slunce a lidé zůstávají hluboko dole. Archeologové tyto plochy s vysokými bočními stěnami považuji za určitý druh člunu. Christina Dequerlová, která jako jedna z prvních upozornila na neobvyklé náměty z Torro Muerto, s tím nesouhlasí a uvádí čtyři pádné námitky:
Doktor Hans Dietrich Disselhoff z Etnografického muzea v Berlíně určil stáří petroglyfů na 1 000 až 1 200 let. Některé pozdější analýzy jim přisoudily ještě o sto let více. Vědci se doposud neshodli, která civilizace rytiny vytvořila. V podezření je proslulá kultura Huari a především již tradičně s kosmem spojovaná civilizace Tiahuanaca.
Asi 150 km od Arequipy se rozkládá nehostinná pouštní krajina Toro Muerto /Mrtvý býk/. Dávno před Inky, kdy půda byla ještě úrodná a podnebí snesitelnější, zde sídlili Indiáni. Pak se život doslova vypařil. Pod do běla rozpálenou oblohou se dnes line mrtvá a ponurá země. Z hlubokého koberce šedého písku vystupují podlouhlé, mírně zvrásněné pahorky, osamělé věžičky nízkých rozervaných skalisek a velké, rudě zbarvené balvany. Pokud jste se rozhodli natočit film z Marsu, jste na správném místě. Na plochých kamenech a stěnách zpola zasypaných skal se rýsují tisíce obrazů. Jejich témata jsou rozmanitá jako život sám. Najdeme zde pastevce se svými stády, výjevy z všedního i náboženského života, divoká zvířata a ptáky, četné symboly slunce a dalších kosmických těles, geometrické znaky, známé i neidentifikovatelné předměty a především obrovské množství podivných postav. Skupinky Indiánů se uctivě přibližují k zjevně cizím a na prvý pohled odlišným bytostem. Někteří z neznámých nosí rozměrné kulaté přilby za nimiž se občas zračí velké kapkovité oči, většinou však rysy obličeje postrádáme. Z přileb vychází vějíř paprsků. Snad je to odraz slunce nebo svatozář, jako symbol příchodu z nebes. Těla pokrývá nadýchaná kombinéza, která ostře kontrastuje s nahotou domorodců a dodává svým nositelům majestátního urostlého vzhledu. Postavy se svým oděvem a výbavou liší. Některé dosahují menšího vzrůstu, jejich upnutý skafandr zdobí opasek s přezkou a zjevně průhledné přilby mají někdy hranatý nebo čtvercový tvar. Jiné připomínají roboty. Jsou hranaté a neforemné. Místo rukou jsou opatřeny mechanickými chapadly v podobě kleští a k pohybu jim slouží jakési zvlněné pásy Další používají vznášedla.Plují vzdu-chem, pozorovány davem Indiánů. Někdy jsou neznámí obklopeni dvěma vysokými ostře lomenými křivkami. Byl to znak nedotknutelnosti, symbol záření anebo nám neznámá výstroj cizinců? A možná právě ono záhadné cosi se stalo předlohou pro pozdější ztvárňování indiánských božstev, která obvykle svírají v rukou dvě hole či žezla.
TAJEMSTVÍ MRTVÉHO BÝKA
Ukázka:
Brána bohů - Posedlost hlubinami - Bytosti černé krve - Svatyně jasnozřivých - Poselství k nebesům - Příliš hrůzní vetřelci - Proroctví Inků - Svatyně gigantů - Tajemní lidé z oblaků - Ztracené město Paititi
Autor ve svých knihách vychází především ze svých osobních zkušeností. Předmětem jeho zájmu jsou především nerozluštěné archeologické nálezy, prokazatelně zaznamenané nevysvětlitelné úkazy a tajemné jevy a také utajované rituály a legendy naznačující kontakty s jinými světy.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku