Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Beseda bohů - Psychologie skutečnosti

Beseda bohů - Psychologie skutečnosti
Květoslav Minařík
Rok vydání:1990
Vydavatelství:Canopus
ISBN:80-85202-00-X
Stran:271
Skladem: na dotaz
Kategorie:Jóga
Meditace, mystika
Kód:004157
Podobné knihy:Umění meditovat
108 meditací, jógových rad, postřehů a pokynů pro pokročilé
Světlo vědomí
Cesta k dokonalosti - praktická psychologie
Vše o meditaci
Světlo meditace učení kundaliní-mahájógy (ve slevě jediný výtisk !)


Sleva 7% - z ceny 220,00 Kč s DPH
Nová cena 205,00 Kč s 10% DPH




Díl první - Fyziologické, psychologické a karmické podklady pro sjednocení individuálního bytí s absolutnem - se zabývá např. otázkami způsobů prožívání a cest ke svobodě, psychologickými a parapsychologickými podklady jógy, problémy karmy, dobra, odosobnění aj.; druhý díl shrnuje obsah už v názvu O speciálních jógách a o józe integrální.

Z předmluvy: Nechť se čtenář namáhá, aby pochopil, že mu vlastně záleží především na tom, aby šťastně žil. To je otázka prostého a skutečného (pocitového) žití, nikoli duchovního vývoje, jak si sám namlouvá nebo si dal namluvit. - Jógin si nesmí lhát. Musí přiznat fakt, že jeho bytost je podrobena přírodě, a proto se musí snažit osvobodit se ze závislosti na přírodním dění vhodnými a neselhávajícími prostředky. Mohu ho ujistit, že to nebudou především rozličná soustředění. Spíš to bude soubor dobrých pocitů, které na sobě vynutí. - Prostřednictvím pocitů vhodné povahy, jež na sobě vynutil, se toužící člověk může dostat až do světa Brahmy. Teprve ve světě Brahmy, kam se může dostat zkvalitňováním mravnosti, může začít pravou jógu. To buď každému poučením, co musí učinit, než dozraje pro jógu v jejím nejvyšším aspektu.


To buď každému poučením, co musí učinit, než dozraje pro jógu v jejím nejvyšším aspektu.
Mohu ho ujistit, že to nebudou především rozličná soustředění. Spíš to bude soubor dobrých pocitů, které na sobě vynutí. - Prostřednictvím pocitů vhodné povahy, jež na sobě vynutil, se toužící člověk může dostat až do světa Brahmy. Teprve ve světě Brahmy, kam se může dostat zkvalitňováním mravnosti, může začít pravou jógu.
Musí přiznat fakt, že jeho bytost je podrobena přírodě, a proto se musí snažit osvobodit se ze závislosti na přírodním dění vhodnými a neselhávajícími prostředky.
Nechť se čtenář namáhá, aby pochopil, že mu vlastně záleží především na tom, aby šťastně žil. To je otázka prostého a skutečného (pocitového) žití, nikoli duchovního vývoje, jak si sám namlouvá nebo si dal namluvit. - Jógin si nesmí lhát.
:
Výňatek:
Druhý díl shrnuje obsah už v názvu O speciálních jógách a o józe integrální.
Fyziologické, psychologické a karmické podklady pro sjednocení individuálního bytí s absolutnem - se zabývá např. otázkami způsobů prožívání a cest ke svobodě, psychologickými a parapsychologickými podklady jógy, problémy karmy, dobra, odosobnění aj..
Díl první:
Problém duchovního vývoje se zde řeší především mravním přepodstatněním, založeným na vůlí vyvolaných a záměrně udržovaných pocitech. Teprve na nich pak staví meditační, koncentrační a dechová cvičení.
Květoslav Minařík zde podává zevrubné informace o různých druzích jóg a přizpůsobuje je evropskému životu a myšlení v závěrečné "integrální józe".
Kniha je napsána jako učebnice jógy.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku