Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Největší představitelé marketingu

Největší představitelé marketingu
Sultan Kermally
Rok vydání:2006
Vydavatelství:Computer Press
ISBN:80-251-1013-3
Stran:104
Skladem: na dotaz
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Multi-level marketing
Network marketing
Kód:003763
Podobné knihy:Stroj na peníze 2.díl (ve slevě jediný výtisk !)
Recept na úspěch v síťovém marketingu
Duplikování v marketingu 101
Rakousko-uherská monarchie Habsburská říše 1867 – 1918 slovem a obrazem
Základy svobody


Sleva 7% - z ceny 180,00 Kč s DPH
Nová cena 167,00 Kč s 10% DPH



Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se jakkou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos.
Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle.
Publikace vám nabízí slavná jména z marketingového prostředí jako jsou
Jejich hlavní myšlenky a názory

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku