Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Konec marketingu, jak jsme jej dosud neznali

Konec marketingu, jak jsme jej dosud neznali
Sergio Zyman
Rok vydání:2005
Vydavatelství:Management Press
ISBN:978-80-7261-134-8
Stran:214
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Network marketing
Kód:003704
Podobné knihy:Budoucnost network marketingu v Evropě
Jak si vybudovat MLM stroj na peníze věda síťového marketingu


Sleva 7% - z ceny 410,00 Kč s DPH
Nová cena 381,00 Kč s 10% DPH


kusů

co mají Bill Clinton, princezna Diana a ramadán společného s prodáváním zboží?
Utváření žádoucího vědomého postoje zákazníků vůči značce nebo vůči produktu je obousměrná ulice
JAK PRODAT CO NEJVÍCE ZBOŽÍ A VYDĚLAT CO NEJVÍCE PENĚZ
Marketing je věda
Bez strategie nikam nedojdete
Proč mít marketing? Abyste vydělávali peníze
Rozbiji tu černou skříňku
MARKETING NENÍ ŽÁDNÁ ZÁHADA
Obsah:
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing - marketing, jak jsme jej dosud znali - nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky - zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu.
Tato kniha je syntézou několika desetiletí učení a práce v marketingu, čerpá z poznatků, jež autor získal, jak sám tvrdí, "od všech těch mnoha lidí z různých firem, ze všeho co jsem si osvojil četbou a pozorováním".

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku