Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Zákaznická věrnost

Zákaznická věrnost
Ed Horrel
Rok vydání:2008
Vydavatelství:Computer Press
ISBN:978-80-251-1905-1
Stran:160
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:003224
Podobné knihy:Má budoucnost má volba
Kdo chce zabít změnu
Finanční žraloci
ABC investování do realit - najděte nové možnosti zisku, které jiní investoři nevidí
Podniková alchymie


Sleva 7% - z ceny 269,00 Kč s DPH
Nová cena 250,00 Kč s 10% DPH



Ed Horrell se psaním a přednášením o zákaznických službách zabývá již více než dvacet let. Moderuje rozhlasovou show Talk About Service (Hovory o službách). Je velmi oblíbeným řečníkem a absolvuje více než 120 přednášek ročně. Žije v Memphisu v Tennessee.
O autorovi:
příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků (The Ritz-Carlton, FedEx, L. L. Bean, Chick-fil-A, Nordstrom a další).
zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům,
doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům,
inspiraci pro kteroukoliv společnost, která si chce naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence,
V knize najdete:
Kniha vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.
A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence.
Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům…
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky.
Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku