Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Historie, filozofie
Záhady, tajemství, záhadologie
Kód:001759
Podobné knihy:Skryté za zrcadlem
Můj životopis a moje vynálezy

Sleva 5% - z ceny 199,00 Kč s DPH
Nová cena 189,00 Kč s 10% DPH

Proto sepisuje hravě pojatý příběh o elektronech, elektromagnetických polích a lidské mysli, o němž je přesvědčen, že může přinést kýžené poznání všem, kdo mají o takové poznání zájem. Jeho příběh Vám s radostí předkládáme.
Všechny informace získané kombinacemi výše uvedených metod náhle vytvářejí ucelený logický celek, jehož části do sebe dokonale zapadají a autor pociťuje potřebu podělit se o svá zjištění srozumitelnou formou se všemi čtenáři bez ohledu na jejich vzdělání či zaměření.
Zároveň se mu dostává informací o nejpodstatnějších zjištěních kvantové fyziky za posledních 18 let, po která se fyzice nevěnoval, a o vztahu těchto zjištění k lidské psychice.
Nejzásadnější zlom v autorově poznání nastává v roce 2011, kdy začne cíleně využívat další "psychotechnologie" a to jednak technologii Dr. Jefreyho Thompsona založenou na ovlivňování stavu vědomí za pomoci podprahově vnímaných akustických signálů a biorezonanci založenou na ovlivňování osobního elektromagnetického pole.
Pokud se týče studia lidské psychiky, využívá od roku 2000 technologii AVS (audio-visual stimulation), v roce 2004 se seznamuje s alternativními metodami pracujícími s "napojením na energii", jejichž podstatu v té době ještě nechápe.
Ve své právnické kariéře je v roce 2000 promován, v letech 2000-2001 vyučuje základy práva na Katedře Humanitních věd Jihočeské University a zároveň koncipuje, v roce 2004 skládá advokátní zkoušku u České advokátní komory a otevírá samostatnou advokátní kancelář v Praze.
Studium lidské psychiky si ponechává jako hobby, studium fyziky na nějakou dobu z důvodu nedostatku času opouští.
Dle předpokladů svého okolí je v témže roce přijat ke studiu Lékařské fakulty University Karlovy, zároveň však nečekaně přijat též ke studiu Právnické fakulty téže university, kdy náhle mění svoje dosavadní směřování a zapisuje se ke studiu druhé z uvedených fakult, tj. fakulty právnické.
Od dětství projevoval zájem o přírodní vědy, a to zpočátku o biologii, později o fyziku. Jeho zájem o fyziku vyvrcholil poprvé v roce 1993, kdy absolvoval Kurz Teorie relativity pro veřejnost vedený prof. Mňukem. Shodou okolností se v té době začíná zajímat o lidskou psychiku.
5.3.1975 Plzen.
Mgr. Petr Volšík
Co dělám špatně ?" Správná otázka.
"Když to kvantoví fyzikové změřili a když to umí Šaolini, tak proč to neumím já ?
Ti skeptičtější si následně řeknou, že tím pádem je zjevné, že to jsou všechno jen nějaké kecy, ale doufám, že jsou mezi Vámi i hloubavější, kteří řeknou:
Někteří z Vás teď možná usilovně civí na stůl, představují si na něm dvoutisícovou bankovku a čekají až se tam zhmotní - a ono nic, že ;-)
Takhle jednoduché to je.
Právě na dvoutisícovou bankovku.
Víte, na co musíte myslet, aby Váš mozek vysílal frekvence odpovídající dvoutisícové bankovce ?
Kniha mohla díky svému názvu přilákat i zájemce o problematiku údajného letošního "konce světa" a zbavit čtenáře obav z tohoto konce.
Knížka pomůže motivovat čtenáře k práci na sobě samých a tím k postupnému zlepšování jejich života tak, aby se pomalu stával šťastnějším a spokojenějším.
Následně zkonstatuje, že to nefunguje a žije dál stejně nešťastně a nespokojeně jako dosud.
- napíše svoje přání na kus papíru v očekávání okamžitého zázraku, který se nedostaví.
Tohle totiž samozřejmě většina lidí po přečtení výše uvedených knížek vyzkouší
a proto většině lidí nestačí například jen napsat svoje přání na kousek papírku, jako to doporučuje Pierre Franckh.
- a to tu skutečnost, že změnit zmíněné vysílání znamená změnit svoje dlouhodobě zažité vzorce myšlení do hloubky
Zároveň však kniha vysvětluje to, co nevysvětlují výše uvedené knihy
Jinými slovy kniha odhaluje čtenářům jak podle kvantové fyziky naši každodenní realitu ovlivňuje elektromagnetické vlnění, které my sami bez přestání vysíláme.
o kterém se zmiňují např. knihy Tajemství od Rhondy Byrneové nebo Jak si správně přát od Pierra Franckha.
Knížka jednak laicky srozumitelným způsobem vysvětluje, jak na fyzikální úrovni funguje "objednávání si u Vesmíru",