Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Do nitra společnosti Apple:

Do nitra společnosti Apple:
Adam Lashinsky
Rok vydání:2013
Vydavatelství:Computer Press
Stran:216
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:001650
Podobné knihy:Cíle jak dosáhnout všeho, co chcete
Zakázané přesvědčovací techniky (NLP)
To já přesunul váš sýr
Někdy vyhraješ, jindy se poučíš
Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření


Sleva 7% - z ceny 269,00 Kč s DPH
Nová cena 250,00 Kč s 10% DPH


kusů

Kromě toho se každý týden účastní analytického pořadu Cavuto on Business televizní stanice Fox News. Lashinsky se narodil v Chicagu a vystudoval historii a politologii na Illinoiské univerzitě. V současnosti žije se svojí ženou a dcerou v San Francisku.
je zkušeným redaktorem amerického časopisu Fortune, kde se zabývá společnostmi ze Silicon Valley a Wall Street. Od roku 2001 již publikoval řadu rozsáhlých článků o velkých hráčích technologického byznysu, jako jsou Google, Hewlett-Packard nebo právě Apple.
Adam Lashinsky
Kniha zapůsobí nejen na oddané fanoušky výrobků s jablkem ve znaku, ale také na všechny, kteří doufají, že by alespoň část této magie mohli přenést do vlastní společnosti nebo kreativního podnikání.
Zabývá se všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci a analyzuje, jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po smrti Steva Jobse.
I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach.
Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cook říká "naše kouzlo".
aby si zachoval kreativitu mladé společnosti, přestože na tržbách vydělává přes sto miliard dolarů ročně a má více než padesát tisíc zaměstnanců.
Kniha nabízí nové, nevšední informace o tom, jak Apple využívá tajnůstkářství, posedlosti detailem a výstřední manažerské struktury k tomu,
Kdyby byl Apple továrnou na čokoládu Willyho Wonky, mohli byste knihu Adama Lashinského brát jako onen pověstný zlatý kupon, který vám umožní vstoupit do bájemi opředeného světa nejobdivovanější společnosti současnosti.
Jak skutečně funguje nejobdivovanější firma světa

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku