Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Restart

Restart
Jasdon Fried
Rok vydání:2011
Vydavatelství:Jan Melvil Publishing
ISBN:978-80-87270-04-2
Stran:288
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:001060
Podobné knihy:Monica Bellucci (Rizzoli)
Cesta k bohatství životopis Napoleona Hilla
Co máte vědět než začnete podnikat
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod


Sleva 10% - z ceny 319,00 Kč s DPH
Nová cena 287,00 Kč s 10% DPH


kusů

jediné, co třeba je, je pustit se do práce
a není třeba ani kancelář
není třeba neustále nabírat nové zaměstnance
chybami se člověk neučí
porady jsou plýtvání časem
konkurenci je lépe ignorovat
vnější investory nepotřebujete
obsáhlé plány jsou ve skutečnosti škodlivé
S Restartem pochopíte, že:
- ti všichni najdou na jejích stránkách neobyčejně cenné rady.
Cílevědomí podnikatelé, majitelé malých firem, lidé ponoření do své každodenní práce, kterou ale nenávidí, oběti "zeštíhlování" a umělci, kteří už nechtějí strádat
Díky jednoduchému jazyku a nabídce jednoduchých řešení je ideální knihou pro každého, kdo někdy snil o tom, že se postaví na vlastní nohy.
Naučí vás, jak se dostat do hry, aniž byste museli vykrást banku, mít reprezentativní kancelář a spoustu zaměstnanců, poradí vám, jak být produktivnější, a dostanete i hromadu dalších, neobvyklých myšlenek, které vás mohou inspirovat i podněcovat.
Ukáže vám, že k tomu potřebujete mnohem méně, než si myslíte.
Restart (v originále Rework) vám předkládá jiný - lepší a snazší - způsob, jak v podnikání uspět.
Pokud i vy hledáte takovou otřepanou radu, tahle knížka není pro vás.
Napište si podnikatelský plán, pozorujte konkurenci, najděte si investory…
A tuto knihu jsme napsali, abychom vám ukázali, jak se tímto důkazem můžete stát i vy."
My jsme důkazem jejich omylu.
A my říkáme, že se mýlí.
Ano, říkají toho hodně.
Říkají, že nemůžete konkurovat velkým hráčům bez pořádného rozpočtu na marketing a reklamu.
Tito kritici nechápou, jak může firma úplně zavrhnout růst, porady, rozpočty, správní rady … a přesto si vést dobře.
Od mnohých slýcháme, že byznys se nedá dělat tak, jak ho děláme my.
Kniha se v USA zařadila mezi největší bestsellery roku 2010 v kategorii byznys podle New York Times a Wall Street Journal.
"Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí."
Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin:
vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání a managementu.
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku