Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Vítězný tah

Vítězný tah
Tony Cram
Rok vydání:2012
Vydavatelství:Management Press
ISBN:978-80-7261-246-8
Stran:228
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Kód:000612
Podobné knihy:Bohatá žena - kniha určená ženám
Manažerská etika v otázkách a odpovědích
Rétorika pro lídry - objevte komunikační strategie, které vedou k úspěchu
Třetí alternativa
Čtení z tváře


Sleva 10% - z ceny 369,00 Kč s DPH
Nová cena 332,00 Kč s 10% DPH


kusů

V současné době je programovým ředitelem v Ashridge Business School a členem Chartered Institute of Marketing. Navrhuje programy rozvoje a podpory zákazníků pro takové společnosti, jakými jsou například Marriott Hotels a Rockwell Automations. Je častým účastníkem seminářů a konferencí po celém světě.
- úspěšný britský autor, vyhledávaný lektor a poradce, specialista v oblasti prodejních a marketingových strategií, řízení vztahů se zákazníky, budování značky a tržních inovací - získal titul MBA na Cranfield School of Management.
Tony Cram
Kniha je určena především obchodním manažerům, prodejcům, prodejním zástupcům a všem těm, kteří se chtějí dozvědět, jak přistupovat ke zkušenostem a prožitkům zákazníků a jak je řídit - tak, aby zákazníkovy dojmy byly nezapomenutelné a vyvolávaly příjemné vzpomínky.
a na řadě praktických příkladů z nejrůznějších oblastí ilustruje, jak se odlišují služby nevalné úrovně od těch ještě přijatelných až po služby exkluzivní.
jak docílit, aby se zákazník cítil důležitým,
jak problémy "přetavit" ve výhodu pro zákazníka,
uzavřít právní či jinou poradenskou službu,
jak úspěšně zakončit telefonní hovor, obchodní jednání či pobyt pacienta v nemocnici,
Poskytuje návod,
- prvním kontaktem se zákazníkem počínaje přes získávání zákazníkovy důvěry až po onen "vítězný tah" na závěr.
Cramova nejnovější kniha je uceleným, inovativním průvodcem na cestě realizací služby
Slovy autora: "Vítězný tah" je jako "crescendo, po jehož doznění posluchači touží vyslechnout si další skladbu, jsou nadšeni a nemohou se dočkat, až se o svůj báječný prožitek podělí s dalšími lidmi".
Právě tento "vítězný tah"- to, co můžeme zákazníkovi nabídnout nad rámec svých povinností - má největší vliv na to, že si vás zákazníci vryjí do paměti.
že tajemství úspěchu poskytované služby spočívá v mistrovském zvládnutí její "koncovky", "tahu na závěr", který u zákazníků dotváří celkový dojem z této služby a vyvolává u nich ochotu vrátit se zpět.
Tony Cram - vynikající marketér, konzultant, specialista na problematiku hodnoty pro zákazníka - ve své knize dokazuje,
Znamená to používat takové podněty, jež v každém okamžiku realizace služby ovlivňují mentální soudy zákazníka týkající se výsledného dojmu.
Umění poskytovat vynikající služby proto vyžaduje, abychom porozuměli tomu, jaká slova či signály, jež vysíláme, zanechávají v zákazníkově mysli pozitivní dojem.
V prvé řadě musíme pochopit, co se při hodnocení služby v myslích zákazníků odehrává, zda je to nezapomenutelný prožitek či naopak frustrace a zklamání.
Co je tedy třeba udělat, aby zákazník dával našim službám vysoké hodnocení a opakovaně se k nám vracel?
Bez ohledu na tento dramatický vývoj však spokojenost se službami zaostává za spokojeností s výrobky.
V nejrozvinutějších zemích služby vytvářejí 60-75 procent hrubého domácího produktu, ve službách pracuje 70 procent všech zaměstnanců a tento podíl se rok od roku zvyšuje.
Od šedesátých let minulého století se sektor služeb ve vyspělých zemích pozoruhodně rychle rozvíjel, zvláště v oblastech hotelových a restauračních služeb, financí, distribuce, dopravní obsluhy apod.
Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat.
Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky".
že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit.
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje,
Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku