Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Senior zákazník budoucnosti

Senior  zákazník budoucnosti

Jedná se o otázku, za co své peníze vydají a jak je můžete za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit o svých produktech a službách.
- stejně to přece dělají.
Nejde o to, aby byli starší lidé stimulováni k utrácení svých peněz
- a mnoho dalšího.
- změny životních zvyklostí a oblastí zisku
- strategii A.GE
- sedm tvrzení k marketingu pro seniory
- nové podoby stáří
Kniha vám představí:
Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle.
Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu.
Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují.
Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů?
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví?
Marketing orientovaný na generaci 50+

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku