Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás

Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás
Godfrey Harris
Rok vydání:2002
Vydavatelství:Alman
ISBN:80-86135-28-4
Stran:268
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Kód:000040
Podobné knihy:Odpověď vybudujte firmu v jakémkoliv oboru
Umění rozjezdu
Odhalte lháře návody, jak rozpoznat lež
Umění prokrastinace úžasný způsob, jak se vyhnout práci


Cena 238,00 Kč s 10% DPH

Pro předběžnou rezervaci se musíte nejdříve přihlásit (registrovat).

Metody ústní reklamy
Třetí část
- Velkoobchod
- Služby
- Maloobchod
- Samostatně působící odborníci
- Neziskové organizace
- Základní průmyslová odvětví
- Všechna odvětví
Příprava programů ústní reklamy
Druhá část
Co je to ústní reklama?
První část
Obsah:
Představuje zásady tvorby ústní reklamy, stovky vyzkoušených nápadů pro každý typ podnikání a základní metody vytváření vlastní ústní kampaně.
Encyklopedie metod ústní reklamy ukazuje podnikatelům, jak systematicky vytvářet a podporovat přiznivá ústní doporučení a jak potlačit nepříznivé ohlasy.
Úspěšné společnosti začínají oceňovat starý dobrý zdroj reklamy - zákazníky. Kniha přináší nápady, jak spokojeným zákazníkům poskytnout informace, které by mohli předat dál.
Podnikatelé, potřebujete, aby se o vás mluvilo? Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat, a návodů na to, jak uskutečnit reklamní kampaň, která vás nebude stát ani haléř.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku