Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Vedení lidí a koučování v každodenní praxi - jak rozvíjet potenciál podřízených pracovníků (ve slevě jediný výtisk !)

Vedení lidí a koučování v každodenní praxi - jak rozvíjet potenciál podřízených pracovníků (ve slevě jediný výtisk !)
Elisabeth Haberleitner, Elisabeth Deistler, Robert Ungvari
Rok vydání:2009
Vydavatelství:Grada Publishing
ISBN:978-80-247-2654-0
Stran:256
Skladem: na dotaz
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:A00006
Podobné knihy:Jak reorganizovat firmu - změna je součástí života člověka i firmy (ve slevě jediný výtisk !)
Manažerské techniky 1
Učíme v projektech
Curyšské axiomy
Výrobní procesy řízené logistikou


Cena 395,00 Kč s 10% DPH



Vynikající knížka určená všem vedoucím pracovníkům ukazuje, jak úspěšně vést a rozvíjet podřízené pracovníky pomocí koučování.

supervize.
vzdělávání koučů;
sebeřízení, zvládání konfliktů, mentální trénink;
koučink pro jednotlivce i týmy;
firemní rozvoj, tvorba vizí;
vzdělávání v oblastech vedení, podpora, koučování, vedoucí jako kouč;
rozvoj manažerů;
Hlavní činnost autorů:
Airest, Eskimo, Hewlett Packard, Iglo, Lafarge Perlmoser, Motorola, Raiffeisen Leasing, Sanova Pharma, SDS, Stora Enso Timber, T-Systems Austria, UC4 Software, Unilever.
Robert Ungvari pracuje/pracoval mimo jiné pro společnosti:
Po založení Institutu pro komplexní firemní koučink v roce 2003 následovalo v roce 2006 založení společnosti create momentum ve Vídni.
Vystudoval elektromedicínu a získával zkušenosti v rakouském kabelářském průmyslu. Po absolvování dalšího vzdělávání (koučink a trénink, metodika her, outdoorový trénink, Whole Scale Change, NLP, alternativní medicína, Deeksha atd.) působil jako kouč v Institutu koučování pro manažery ve Vídni.
Robert Ungvari
Elisabeth Haberleitner pracuje/pracovala mimo jiné pro: ABB, AE & E, Agrana, Allianz, Bene Büromöbel, Bombardier Transportation, Borealis, Orkla Foods Int., Raiffeisenlandesbank, Reuters, Roche, Siemens Österreich, TNT Express.
Po dalším vzdělávání (systemický koučink, firemní poradenství, bioenergetická terapie atd.) získávala zkušenosti v německé konzultační firmě. Od roku 1995 působí jako samostatný kouč, jako lektorka vyučuje na vysoké škole. V roce 2003 založila ve Vídni poradenskou firmu E & E Entwicklung und Erfolg.
Vystudovala francouzštinu a historii (učitelství) a zahraniční obchod na Wirtschaftsuniversität (Ekonomická univerzita) ve Vídni. V rámci manažerské činnosti v textilní firmě vybudovala pobočku v Německu.
Elisabeth Haberleitner
Elisabeth Deistler pracuje/pracovala mimo jiné pro: BP Austria, Bombardier Transportation, Felix Austria, Leica Geosystems Schweiz, Raiffeisenlandesbank, SAP Österreich, Siemens Österreich, TINA Vienna Transport Strategies.
Vystudovala matematiku a logistiku. Vedle působení na různých pozicích v oblasti IT vystudovala ještě psychologii a pedagogiku. Po získání kvalifikace jako sociální a životní poradkyně a po absolvování dalšího vzdělávání (biofeedback, Sugestopedie atd.) zahájila v roce 1998 samostatnou poradenskou činnost. Jako bývalá vrcholová sportovkyně se věnuje i sportovcům v oblasti mentálního tréninku a působí jako lektorka na vysoké škole. V roce 2003 založila ve Vídni poradenskou firmu E & E Entwicklung und Erfolg.
Elisabeth Deistler
Možná řešení ke cvičení o metamodelu 253
Pygmalionský efekt 250
Test motivátorů 242
Motivace 238
Práce s cíli 235
Příloha: Prohlubující informace 235
Než začnete koučovat 231
Hranice koučování 229
To už přece dělám léta! 227
Co si pracovníci pomyslí, když najednou začnu koučovat? 227
Všichni pracovníci jsou stejní 227
Mluvit je lepší než se ptát 226
Na koučování není čas 224
8.2 Vlastní postoje, které brání koučování 224
Pokušení: Hovory o ostatních 223
Pokušení: Nekompetentnost 223
Pokušení: Odborník 222
Pokušení: Bezmocnost 222
Pracovník odpovídá velmi stroze 222
Pracovník nepřestává mluvit 221
Vyslýchání 220
Odvádění pozornosti, vytáčení, vyhýbání, cynismus 220
Dokoučovávání k věcem, které jsou pevně dané 219
Přesvědčování místo koučování 219
Nebereme problém vážně 218
Výčitky 218
Stanovujeme diagnózu 217
Nejasný vztah mezi koučem a pracovníkem 216
Sám kouč nemá jasno 216
Společné fňukání 216
Necháme koučovaného uniknout 215
Ping-pong 215
Točíme se v kruhu 215
Ptáme se na vlastní mapu 214
Vystřílíme veškerou munici 214
Ignorování rušivých vlivů 213
V otázkách nám brání to, že se cítíme dotčeni 212
Bráníme sami sobě v ptaní (a naslouchání) tím, že myslíme, že "víme" 211
Příliš brzy přecházíme k cíli, případně k řešení 211
Rozhovor bez získání souhlasu 211
Nerozhodný začátek 210
8.1 Pasti při koučování 210
8. Z praxe 209
Návštěva semináře - transfer 205
Pracovník přichází s problémem 203
Vedoucí není spokojen s chováním pracovníka198
Vedoucí není spokojena s chováním pracovnice 189
7.9 Příklady 189
7.8 Zpracování 185
Kontrola dosažení cíle 183
Realizace 183
7.7 Fáze IV 183
Aktivování zdrojů 181
Odstranění překážek 179
7.6 Fáze III 179
Cíl, dílčí cíl, první krok 177
Fantazie o budoucnosti 176
7.5 Fáze II 176
Analýza současného stavu 173
Vyjasnění vztahu 171
7.4 Fáze I 171
Vhodné prostředí (setting) 169
7.3 Příprava na koučovací rozhovor 167
7.2 Přehled 166
7.1 Možné příležitosti k rozhovorům 164
7. Průběh koučovacího procesu 161
Vizualizace koučovacího rozhovoru 159
Relaxační cvičení, které nám pomáhá uvědomit si vlastní zdroje 158
Zdrojový stav 157
Vizualizace 155
6.15 Mentální techniky 155
Jak konstruktivně mluvit 152
6.14 Jak zacházet s návrhy řešení 148
6.13 Jak zacházet s chybami 145
6.12 Změna vzorce 143
6.11 Přerámcování 139
6.10 Z oběti tvůrcem 136
6.9 Zveřejnění 135
6.8 Práce s emocemi 132
6.7 Poskytování a přijímání zpětné vazby 123
6.6 Sdělení vzájemných očekávání 120
6.5 Informace 119
6.4 Metamodel jazyka 115
Zapisování a znázorňování 113
Shrnutí 112
Je třeba mít jasno 112
Kladení otázek 108
Navázání na představy koučovaného 107
Zrcadlení 106
Přitakání 105
Čas na odpověď aneb Chování v pauzách 104
Podíl rozhovoru 104
Rušivé faktory 104
Oční kontakt 103
6.3 Aktivní naslouchání 102
Od problému k řešení 101
Na co se kouč ptá? 94
Druhy otázek 86
6.2 Otázky 83
Oslovujte pracovníka jménem 83
Dbejte na to, jaký dojem sami děláte 83
Pozorujte řeč těla 81
Sledujte kanály vnímání 80
Raport 79
6.1 Vytváření vztahu 79
6. Nástroje 77
Co způsobují základní postoje 74
Zájem o "svět" druhého 74
Důvěra 74
Kongruence 72
Akceptování 72
Empatie 71
5. Základní postoje 69
Myšlenky, pocity a skutky tvoří jednotu 68
Každý ví, co je pro něj dobré 67
Za vším stojí dobré úmysly a konkrétní užitek 66
Změna je možná kdykoli 64
Každý člověk má základní potřebu získávat uznání 63
Prověřovat je dobré, důvěřovat je lepší 61
Každý člověk má v každém okamžiku prostor k jednání a je za sebe odpovědný 58
Lidé mají sklon chovat se podle očekávání druhých 56
Lidé jsou z principu "dokonalí", ne "neschopní" 55
Každá změna má svou cenu 55
Malé změny mohou mít velký dopad 54
Lidé se mohou změnit pouze sami 51
Problém je to, co někdo jako problém definuje 51
Učení ze systemického pohledu 50
Komunikace ze systemického pohledu 49
Srovnání mechanistického a systemického myšlení 47
Každý člověk vnímá svět jinak 42
Každý člověk je jedinečnou individualitou 42
4. Základní přístupy koučování 41
3.2 Vedení a koučování 34
3.1 Charakteristika koučování 32
3. Co rozumíme pod pojmem koučování? 29
2.3 Co přináší koučování firmě a zákazníkům? 27
2.2 Co přináší koučování vedoucím? 26
2.1 Co přináší koučování pracovníkovi? 26
2. Co přináší koučování? 25
1.4 Výzva pro vedoucího 22
1.3 Změna hodnot 21
1.2 Moderní pracovník 19
1.1 Ekonomické vlivy 18
1. Proč koučovat? 17
Předmluva k českému vydání 15
Návod k použití 13
Obsah:
Knížka díky své velké praktičnosti, srozumitelnosti a čtivosti nabízí cenné rady pro každodenní vedení lidí.
procesu a co patří mezi nejčastější chyby a překážky úspěšného koučování.
Dozvíte se, proč volit koučování a jaké jsou jeho přínosy, jak si vybudovat základní potřebné postoje a vztahy s podřízenými spolupracovníky, jak konkrétně využívat nástroje koučování, jako např. otázky, aktivní naslouchání, zacházení s chybami, zpětnou vazbu, mentální techniky a mnoho dalších, jaký je průběh koučovacího
Publikace je mimořádná v tom, že obsahuje velké množství ukázkových rozhovorů, koučovacích otázek, konkrétních příkladů a praktických poznámek k typickým situacím koučování.
V knize se zároveň dočtete, jak získáte jako manažeři více prostoru pro své prioritní a strategické úkoly.
Dozvíte se v ní, jak pomocí technik koučování napomáhat svým podřízeným spolupracovníkům k větší samostatnosti, jak je vést k zodpovědnosti a podnikatelskému myšlení.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku