Jak reorganizovat firmu - změna je součástí života člověka i firmy (ve slevě jediný výtisk !)
Výprodej
Sleva 40% -
z ceny 127,00 Kč s DPH
Nová cena 76,00 Kč s 10% DPH
Stane se vaším častým rádcem a pomocníkem.
Jestliže vedete nebo spolupracuje s menším i větším množstvím pracovníků, kniha patří bezesporu do vaší manažerské knihovny.
Obě vrstvy se totiž podílejí na vývoji a kvalitě firmy podobnou měrou.
Nespornou výhodou publikace je její zaměření - autor ji psal, aby byla srozumi telná a užitečná jak vyššímu, tak střednímu managementu.
Rady a doporučení jsou manifestovány na konkrétních příkladech i firemních pří padech a situacích.
Mezi důležité patří i informace jak vytvářet vizi a jak si pro vedení změny účelně rozdělit a naplánovat.
Stěžejní částí knihy jsou potom kapitoly o tom, jak zvládnout odpor a námitky a jakým stylem změny uřídit.
Dozvíte se, proč se změny setkávají s odporem a jaké námitky asi můžete očekávat.
Publikace vás bude informovat o tom, jaké existují příčiny změn a jaké jsou přístupy k jejich řešení.
V knize najdete fundovaný rozbor i praktické rady, pro jakou situaci zvolit jakou adekvátní metodu.
Ale jak na to, abych ja ko manažerudržel reorganizaci ve svých rukou a změna přinesla kýžené ovoce?
Někdy mohou postupovat zcela hladce, někdy ovšem naopak napáchají mnohem více škod nežli očekávaného užitku.
Reorganizace a změny, které ve firmě probíhají, jsou samozřejmě dílčí, ale také celkové a zásadní.
Zkrátka musí stále firmu měnit k jejímu prospěchu.
Proto musí manažeři i řadoví pracovníci životaschopného podniku takřka denně přemýšlet a zkoušet, jak to udělat, aby firemní vazby i struktura fungova ly ještě účelněji a efektivněji.
A to je stejně nebezpečné jak pro firmu, tak pro jednotlivce.
Platí dokonce, že v okamžiku, kdy jsem se sebou spokojen, nechci se měnit a přestávám "šlapat" kupředu, zaostanu a za chvíli jdu z kola ven.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku