Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Jestli nejsi první, budeš poslední strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci

Jestli nejsi první, budeš poslední strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
Novinka

Grant Cardone
Rok vydání:2015
Vydavatelství:Grant Cardone CEE
ISBN:978-80-204-2623-9
Stran:200
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:CD0040
Podobné knihy:Cíle jak dosáhnout všeho, co chcete
Zakázané přesvědčovací techniky (NLP)
To já přesunul váš sýr
Někdy vyhraješ, jindy se poučíš
Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření


Sleva 10% - z ceny 399,00 Kč s DPH
Nová cena 359,00 Kč s 10% DPH


kusů
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování! Zjistěte, jak prodávat Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence. Přesné strategie úspěchu vedoucí k: • Premene neprodaného na prodané • Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju • Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO • Zachování prehnaného prodejního prístupu • A mnohem více... Vaše audiokniha pro zvýšení prodejů Ve skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první. Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku