Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Válka médií

Válka médií
Viktor Farkas
Rok vydání:2012
Vydavatelství:Knižní klub
ISBN:978-80-242-3254-6
Stran:296
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Záhady, tajemství, záhadologie
Kód:S00063
Podobné knihy:Project L. U. C. I. D.


Sleva 7% - z ceny 299,00 Kč s DPH
Nová cena 278,00 Kč s 10% DPH


kusů

Pravdu, která je pro pochopení dané reality důležitá, se tak uživatel klasických médií většinou vůbec nedozví.
Takzvané "objektivní zpravodajství" jsou většinou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži.
Bezvýznamné informace média často nafukují, aby odvedla pozornost od mnohem důležitějších skutečností, jež jsou často zmiňována pouze na okraj.
Značná část sdělení je zmanipulovaná a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí.
Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že "informační společnost" je pouhý mýtus.
Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc "zametají pod koberec".
Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru.
Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu!
Ale je tomu skutečně tak?
Experti hovoří o takzvané "informační společnosti".
Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění.
Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací.
Mýtus informační společnosti

Přidat k oblíbeným odkazům Doporučit příteli Tisk informací Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+