Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách
Sláva Kubátová, Jan Bloudek, Tomáš Bujna, Michal Henych, David Müller
Rok vydání:2012
Vydavatelství:Management Press
ISBN:978-80-7261-257-4
Stran:216
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Kód:001402
Podobné knihy:Dokonalá dýně
Projektové řízení pro začátečníky (kniha a CD ROM)
Osobní finance Základy podnikání
Co s tou PENZÍ
Mentorink forma podpory nové generace


Sleva 10% - z ceny 289,00 Kč s DPH
Nová cena 260,00 Kč s 10% DPH


kusů

Jednotlivé svazky autorsky připravil tým lektorů TC Business School, kteří vedli aplikační projekty s využitím metody AL jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.
Ediční řada Action Learning - praktický management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí.
vybízejí čtenáře, aby zkusili s knihou i autory diskutovat, neboť taková diskuse přináší inspiraci pro řešení vlastních reálných problémů.
U této knihy knihy, jejímž základem je metoda Action Learning, tedy učení se praxí, autoři doporučují ještě jiný přístup:
Druhá část (Strategie) se soustřeďuje na to, jak se organizace mohou úspěšně protnout s vlivy prostředí, v němž hledají své "místo na slunci".
Zároveň probírá různé modely motivování a rozvíjení lidí.
První část knihy (Vedení lidí) je zaměřena především na různé koncepce vedení lidí, jejich postupný vývoj v čase a současné možnosti jejich použití.
Právě tuto otázku i její řešení autoři považují za prioritní úkol manažerů.
Jak takový či jiný manažerský krok ovlivní lidi v organizaci - tedy nositele, tvůrce a realizátory know-how, na němž organizace stojí.
Současně, jakoby na pozadí, se celou prací prolíná klíčová otázka:
Perspektivou těchto zkušeností pak prezentuje některé teoretické modely a snaží se objasnit, jaké výhody a nevýhody může mít jejich aplikace v konkrétních případech.
Kniha je sestavena ze zkušeností manažerů-studentů MBA a ze zkušeností poradců ve firemních rozvojových programech.
Autoři knihy nevěří, že v současném turbulentním světě je možné někomu jednoznačně poradit.
nedává návody.
Kniha autorského týmu TC Business School se snaží být jiná než mnohé jiné knihy na podobné téma:
Zaměřuje se na různé koncepce vedení lidí a reálné možnosti (výhody x nevýhody) jejich aplikace v konkrétních případech, na modely motivování a rozvíjení lidí, jakož i na strategické předpoklady a východiska prosperity organizace.
První svazek ediční řady "Action Learning - praktický management" z autorské dílny TC Business School vychází ze zkušeností manažerů-studentů MBA a poradců ve firemních rozvojových programech.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku