Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Válka médií - mýtus informační společnosti

Válka médií -  mýtus informační společnosti
Viktor Farkas
Rok vydání:2012
Vydavatelství:Knižní klub
ISBN:978-80-242-3254-6
Stran:296
Skladem: na dotaz
Kategorie:Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Řízení, management, ekonomika
Záhady, tajemství, záhadologie
Kód:S00063
Podobné knihy:Project L. U. C. I. D.


Cena 349,00 Kč s 10% DPH

Pro předběžnou rezervaci se musíte nejdříve přihlásit (registrovat).


Denně nás zaplavuje opravdový příval informací. Řada médií nás zasypává svými příspěvky a vytváří naše mínění. Experti hovoří o „informační společnosti“. Ale je to vážně pravda? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas má odjakživa zdravou nedůvěru vůči oficiálním zprávám z médií. Už léta se zabývá tím, co je na informacích potlačené, překroucené, vynechané nebo co se zamete pod koberec. S pomocí řady příkladů z politiky, hospodářství a jiných úseků života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Velká část sdělení je manipulativní a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Řada zpráv je bezvýznamná, ale média je nafukují natolik, že odvádějí pozornost od mnohem důležitějších informací, jež jsou často zmíněny jen na okraj. Při bližším pohledu se ukáže, že mnohé, co se označuje za „objektivní zpravodajství“, jsou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která by byla pro pochopení dění důležitá, se uživatel klasických médií většinou nedozví.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku