Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Metody oceňování podniku

Metody oceňování podniku
Miloš Mařík a kolektiv
Rok vydání:2007
Vydavatelství:Ekopress, Tacoma
ISBN:978-80-86929-32-3
Stran:492
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Kód:110261
Podobné knihy:10 přírodních zákonů managementu času a života
Efektivní leader
Manažerský pohovor


Sleva 7% - z ceny 590,00 Kč s DPH
Nová cena 549,00 Kč s 10% DPH


kusů

Doufáme, že kniha, která je určena jak studujícím vysokých škol, tak širší znalecké a odhadcovské obci, splní své cíle a bude užitečným pomocníkem pro studium i praxi.
Dále dnes již mezi základní metody počítáme i metodu EVA/MVA (opět ve variantě entity) a pro úplnost poskytovaného přehledu se věnujeme i metodě kapitalizovaných čistých výnosů (zisků).
Za jednoznačný základ přitom považujeme metody výnosové. Pozornost soustřeďujeme na metodu diskontovaných peněžních toků ve variantě entity.
Na druhé straně jsme se snažili omezit počet probíraných metod tak, abychom na jedné straně poskytli přehled o základní škále přístupů k ocenění podniku, ale zároveň se u každého typu ocenění soustředili na ty metody, které by dnes měly patřit ke znalostnímu vybavení každého oceňovatele a se kterými se také oceňovatel v dnešní praxi skutečně setká.
Věnujeme značnou pozornost i vymezení základních veličin pro ocenění, kterými jsou investovaný kapitál, volné peněžní toky, čisté výnosy, a to i z hlediska účetního.
Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění.
Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku.
Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání.
Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku