Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Marketing ve věku společnosti Google

Marketing ve věku společnosti Google

Je autorkou portálu Google centrála pro webmastery - rozhraní slučujícího důležité nástroje pro tvůrce a správce webů.
je uznávanou propagátorkou a konzultantkou v oblasti vyhledávání. Společnost Google ji zaměstnala jako mluvčí odpovědnou za komunikaci týkající se fungování vyhledávacího algoritmu Googlu.
Vanessa Fox
Jste-li pracovníkem marketingu, vývojářem, návrhářem uživatelského rozhraní či pracujete-li jiným způsobem v oblasti získávání zákazníků, vývoje produktů nebo rozšiřování povědomí o společnosti, ukáže vám tato kniha, jak začlenit vyhledávání do vašeho již existujícího rámce tak, abyste dosahovali ještě větších výnosů.
Jste-li řídícím pracovníkem, nabídne vám tato kniha celostní pohled na to, jak vyhledávání zapadá do vaší celkové podnikatelské strategie a jak byste je měli do své organizace integrovat.
Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle - získávat stále více nových zákazníků
Naučí vás, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše ?
Poradí, jak zajistit, aby vás lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli ?
Zjistíte, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají ?
Naučí vás, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu ?
Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky kliká až 86 % uživatelů ?
Jak vám bude kniha užitečná ?
Naučíte se vyhledávání efektivně zařadit do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti a množství zákazníků.
Autorka, která působila přímo ve společnosti Google, vám poradí, jak vyzrát na přirozené vyhledávání, aniž byste museli utratit horentní sumy za reklamní kampaně v oblasti placeného vyhledávání.
Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním.
Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným na management fi rem, pracovníky oddělení marketingu či produktové manažery.
Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají.
Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam?
Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích - najdou vás?

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku