Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví
KNIHY PRO VÁS SHÁNÍME, VYKUPUJEME A ZASÍLÁME KAMKOLIV

Přihlášení - Registrace

Pozoruhodné knihy Dárkové předměty Obchodní podmínky Kontakt


Konec reklamy, jak jsme ji dosud neznali (ve slevě jediný výtisk !)

Konec reklamy, jak jsme ji dosud neznali  (ve slevě jediný výtisk !)
Výprodej

Sergio Zyman, Armin Brott
Rok vydání:2004
Vydavatelství:Management Press
Stran:255
Skladem:poslední kusy
Kategorie:Ekonomie, komunikace, prodej
Motivace, úspěch, propagace
Psychologie, psychoterapie, psychiatrie
Kód:003705
Podobné knihy:Tajemství facilitace
Princip vděčnosti v byznysu zefektivněte svůj byznys!
Malé pojednání o poklidném nerůstu
Jak stvořit pecku na trhu
Motivační rozhovory v praxi


Sleva 50% - z ceny 389,00 Kč s DPH
Nová cena 195,00 Kč s 10% DPH


kusů


Sergio Zynam, někdejší dlouholetý šéf marketingu firmy Coca-Cola, ve své knize provokativní a inspirativní knize nešetří nic a nikoho - avšak nezastírá a nezamlčuje ani chyby, kterých se dopustil on sám; naopak, poskytuje nám možnost poučit se z nich...

Autor ve své knize hovoří především o tom, co dobrá a účinná reklama je a jak ji dělat.

Vaši zaměstnanci se musí stát součástí vašeho sdělení a vašeho produktu
Bezplatná publicita v médiích - váš nejlepší přítel a nejhorší nepřítel
Sponzorovat, nebo nesponzorovat: to je, oč tu běží
Na balení záleží: je to váš poslední a nejlepší výstřel, tak si na něm dejte záležet
Proslulé osobnosti a ikony jako "podporovatelé" a "mluvčí" značky: kdy s nimi pracovat a kdy ne
Rybařte tam, kde jsou ryby
Úspěch může být smrtelný - nepovažujte povědomí o své značce za samozřejmé
První oběť: jak jsme sprovodili ze světa tradiční reklamu
Obsah:
Chcete-li vědět, jak porozumět chování zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom tržby a zisk, jak optimálně integrovat firemní komunikaci a dělat zkrátka a dobře správný marketing a reklamu.
Na základě svých více než třicetiletých praktických zkušeností s marketingem a s reklamou předkládá své rozšířené pojetí integrované marketingové komunikace a krok za krokem popisuje jeho jednotlivé prvky.

Přidat k oblíbeným odkazům Doporučit příteli Tisk informací Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+